Kajkage skrev:
Skift lige panden ud med en gryde, smørret med en god mørk plade chokolade, og Cocioen ud med et par dL mælk

Det her er vidst "moderguiden" herinde:
Varm guldchokolade (som jeg egentlig troede Roche havde linket til

)
TAK
det var også den jeg selv prøvet at finde, men fandt bare en tråd der ligenede lidt og fortalte nogenlunde det samme..
Men ja det du fandt der, den er meget mere overskuelig, og sådan jeg lærte at lave min første lækre gul kakao
altså.. hvor jeg direkte kunne lide smagen

men syndes også at selve hashen gør meget...
Er det alt for polm agtigt nogengange, og virkelig stinker, eller er helt sort og klistret, kan det godt blive svært at få ned...
Den bedste hash jeg har lavet guld kakao med indtil videre var en cashmir fra staden.
Den virkede sku okay, også når man røg den.. ellers kan noget ryst være lykke i sådanne tilfælde : )
Tænke også på et par dråber nol olie

det må det også være konge hehe ... men okay dårlig HR her, jeg ved ikke om man må indtage nol olie - altså et direkte ekstrakt - som fek.s med gaz og rør og kaffefilter
http://www.youtube.com/watch?v=fWrWfd-0UjI om det så må ædes ? hvis det er ordenligt renset og kogt ud fra " gazzer " eller hvad man siger må man vel godt... hmm.. lavede en god sjat af det her sidste år.. fik rimeligt meget, røg dog det hele.. det var godt med sårn en dråbe oven på et bonghoved

håhåhåhå !
sorry off topic.. lidt