jeg har stået i selv samme situation, og har bogstavligtalt køb mig fattig i dem, ( fordi jeg er fucked up i hovedet og ikk altid kan sige fra)
har ca købt for over 3000 siden sommerferien sluttede (i år) og det tjald/mad/slik som jeg har købt har jeg delt med mine venner.
Men da jeg kunne se at min kassebeholdning ikk var så fandens stor længere, så sagde jeg det som det var, at jeg ikk ville blive ved med at ryge med dem hvis de ikk os gav et tilskud til noget,, (husly gælder ikke)
og det vil jeg også mener at du burde kunne gøre, for hvis det er dine venner burde de også kunne se at det ikk er fair for dig,, jeg har pga en virkelig hyggelig sommer/efterår tømt stort set hele min konto for penge, hvilket jeg er rimelig træt at nu -.-'
men hvis i er venner også uden for jeres hash rus så sig det stille og roligt til dem, så vil de nok forstå det, og hvis de ikk kan forstå det, så er de ikk værd at samle på vil jeg mene.
ellers så begynd at lave aftaler om hvem der køber, eller at i splejser, eller 1 køber mad, 1 køber tjald, og sådan, alt efter hvad i nu finder ud af..

jeg vil mene at det er okay, at hvis en person ikk har penge eller noget at så deler man, eller hvis der er en ny en, og jeg har heller ingen problemer med at dele med folk, men det skal ikk blive ved over længere tid,
det skal lige siges at jeg har købt mig fattig for 3000 kr semi på længere sigt, da jeg ikk havde en dealer der kunne klare andet -.-' har jeg så fået nu