Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Jeg er liger pt i Australien hvor jeg nyder mit sabataar. Jeg proevede nogle hashkager her for en maanede siden, og fik det sygeste trip. Troede mit hjerte ville hoppe ud af kroppen paa mig, og havde bare generelt angst. Det blev ved i en 24 timers tid, og forsvandt heldigvis derefter. Men her for nogle dage siden blussede det op af sig selv igen, dog meget mildere. Jeg koerer nu paa fjerde doegn hvor jeg er meget opmaerksom paa min hjerterytme, har summen for brystet og generelt bare har noejeren paa. Ved sku ikke lige hva jeg skal goere for at faa det til at forsvinde, men haaber nogle har nogle forslag eller erfaring som de vil dele??

Paa forhaand tak!!

Medlem

Geografisk sted: byen
det vigtigste er at tænke på det hele er psykisk, evt. udret nogle ting du er "stolt af"/glad for. Jeg synes selv at det kan hjælpe hvis jeg har været lidt for vild i en periode så lige at komme på banen igen ved at klø på. Nu skriver du godt nok at du er på sabatår men det burde vil egentlig ikke udelukke det at udfører noget konstruktivt. Hvis du så lige giver dig selv noget tid og prøver at falde ind i en god rytme så skulle den ubehagelige følelse hurtig forsvinde :).

nu ved jeg ikk hvor meget hash erfaring du har, men problemet med at indtage hash oralt er at det kan være lidt sværre at dosere fordi det er så random hvornår trippet går i gang. men bare rolig du er ikke krasset af endnu :P så det er højst sandsynligt at det bare er en psykisk lidelse.

evt tag en kop te :)

Junior medlem

tak for svaret.. Jeg har roegen en del, saa det var helt underligt at faa saadan en kraftig reaktion og stadig kunne maerke det saa lang tid efter. Men er begyndt at faa det bedre i dag, og ja som du siger saa er det hele bare psykisk, det er bare lige om og faa overbevidst sig selv om det..:D Men tak for svaret..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
snyd du er downunder :D

husk på når du kommer hjem, så vil du savne det 10 år efter, det gør jeg :)

god bedring

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]