'Ello everyone
Efter jeg læste en triprapport om et Ayahuasca trip i Brasilien herinde, er jeg det sidste stykke tid blevet ret tændt på idéen om Ayahuasca.
Har læst mine øjne firkantede om det, men nogle få ting kan jeg ikke finde svar på. Håber I vil hjælpe mig

(Har prøvet at søge rundt her på psychedelia)
1). Har set, at man på nettet kan købe færdigtblandet pulver med de traditionelle ingredienser (Psychotria Viridis og det andet, som jeg ikke kan huske lige pt). Er sådan 'færdigbland' godt, og er det koge-klar som det er?. Vil meget gerne høre fra nogen der har prøvet dem

2). Tænker lidt på, at blande ingredienserne selv og koge det. Er det anbefalelsesværdigt, når jeg nu ik har gjort det før?.
Som jeg har forstået det, skal man knuse de 2 ingredienser til fint 'sand', putte det i vand med en pH på 4-5 og koge det i et par timer. Herefter 'siger' man 'sandet' fra med en fin rist eller lign, og gentager processen 3 gange. Er det korrekt forstået?.
Iøvrigt synes jeg koge-tiden varierer meget alt efter hvor på nettet man læser det. Kan nogle skære igennem her, og sige hvor lang tid der er anbefalelsesværdigt?.
På forhånd tak!
- Gufberg