Min første gang var vel en 4-5 mdr. siden. Jeg var ankommet til USA som udvekslings student 2 mdr. før, men jeg havde ikke rigtigt fundet nogen gode venner på det tidspunkt. Jeg havde også lige skiftet værts familie, da jeg ikke rigtig kunne finde ud af det med den anden.
På det givende tidspunkt står jeg uden for "mit" hus og snakker med min værtsmor og værtsbror, da nogle af broderens venner kommer forbi, for at spørge om han vil med ud at skateboarde, ved en skatepark en 12 miles fra hvor vi bor. Han fotæller dem så at det kan han ikke, han skulle noget andet. Vennerne spørger så om jeg vil med ud og skate, og det svarer jeg da gladeligt ja til.
På vej til parken, hiver de så en pibe ala den her frem:
http://img687.imageshack.us/img687/9273/pipes2for24.jpg , og en bøtte med færdigrullede joints. I starten sidder jeg bare og ser til, men pludeslig giver de piben til mig. Jeg sidder der og har ingen idé om hvad jeg har gang i, så endelig forbarmer de sig og viser mig hvordan det skal gøres.
Jeg var så pilskæv den dag, at på et tidspunkt sidder jeg med en af deres Iphones og havde ingen ide om hvordan den skulle virke og hvorfor

Efter det er en af de personer, nu en af mine bedste venner i det store u-land, og jeg har prøvet flere forskellige stoffer med ham.
jeg er dem dybt taknemmelige for den verden de åbnede for mig.