Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Første gang!
Junior medlem

Hey dudes!

Fortæl om jeres første gang i røg tjald. :joint:

God ryger!! :peace:

Medlem
Brugeravatar

jeg røg en skolejoint sammen med nogle kammarater der havde prøvet det før. jeg blev meeeeega stoned, elskede det, og røg så ca. hver dag derefter :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Uha, kan ikke rigtig huske min første gang men det jeg 'tager' som min rigtige første gang var hjemme hos en ven jeg ikke kendte helt vildt godt.
Han skulle så ryge og vi røg et par hoveder sammen.
Fik ultra griner på sammen med ham og hans storebror, og vi har så røget sammen siden :D

Medlem
Brugeravatar

min første gang var da vi fik læse ferie i 9. klasse.. vi røg pot på vandpibe, men jeg kunne ikk mærke noget -.-
men den første gang jeg kunne mærke noget var hos en veninde, en rigtig god indica. Jeg røg 2 små merskums hoveder på bong og jeg blev så fuldstændig sindsygt skæv at jeg var ude af stand til at gå :D
det var så fedt :D :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min første gang foregik om sommeren i en park i nogle buske.
Havde købt noget dejligt tjald (duftede helt fantastisk), og eftersom jeg var totalt nysgerrig efter at prøve det, ringede jeg til ven (som havde haft sin "hash debut" dagen før) og aftalte at ryge en pind.
Vi købte nogle smøger, nogle lol rolling papers og rullede verdens grimmeste joint. Den smagte så forfærdeligt og var ved at falde fra hinanden, men vi blev godt skæve af den.
Resten af dagen gik med tv og pizza hæhæ.

Dejlige minder B-)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Min første gang var vel en 4-5 mdr. siden. Jeg var ankommet til USA som udvekslings student 2 mdr. før, men jeg havde ikke rigtigt fundet nogen gode venner på det tidspunkt. Jeg havde også lige skiftet værts familie, da jeg ikke rigtig kunne finde ud af det med den anden.
På det givende tidspunkt står jeg uden for "mit" hus og snakker med min værtsmor og værtsbror, da nogle af broderens venner kommer forbi, for at spørge om han vil med ud at skateboarde, ved en skatepark en 12 miles fra hvor vi bor. Han fotæller dem så at det kan han ikke, han skulle noget andet. Vennerne spørger så om jeg vil med ud og skate, og det svarer jeg da gladeligt ja til.
På vej til parken, hiver de så en pibe ala den her frem: http://img687.imageshack.us/img687/9273/pipes2for24.jpg , og en bøtte med færdigrullede joints. I starten sidder jeg bare og ser til, men pludeslig giver de piben til mig. Jeg sidder der og har ingen idé om hvad jeg har gang i, så endelig forbarmer de sig og viser mig hvordan det skal gøres.

Jeg var så pilskæv den dag, at på et tidspunkt sidder jeg med en af deres Iphones og havde ingen ide om hvordan den skulle virke og hvorfor :D

Efter det er en af de personer, nu en af mine bedste venner i det store u-land, og jeg har prøvet flere forskellige stoffer med ham.
jeg er dem dybt taknemmelige for den verden de åbnede for mig.

Junior medlem

Geografisk sted: Inside the Trichomes.
første gang var en varm sommeraften, sad og chillede med to kammerater ude i solen, vi havde aftalt vi skulle ryge så der blev hurtigt rullet en pind, vi var alle relativt uerfarne og blev dejligt skæve.. vi stenede rundt i flere timer, røg flere pinde og alting var spændene og mega grineren, det er et af mine bedste minder. :joint:

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Nilalph skrev:
Jeg var så pilskæv den dag, at på et tidspunkt sidder jeg med en af deres Iphones og havde ingen ide om hvordan den skulle virke og hvorfor :D

hehe, ja... touchtelefoner er altid skide sjove når man er skæv :mrgreen:

min første gang var den klassiske hvor jeg var til halbal, så kom der et par kammis hen mens jeg tog et hvil efter en omgang dans og spurgte om jeg havde smøger. Det havde jeg så, og efter en 2-3 min stod vi udenfor og røg et par skolejoints. Selvom det ikke var meget i dem, så blev jeg hamrende skæv...

siden da er det ikke blevet til så meget, men jeg har da røget når jeg kunne og når der var noget at få/købe.

stemmer for en "this topic is win" smily ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Min første gang var til blå mandag i 8.klasse. Jeg kunne desværre ikke mærke det første gang, selv om vi slammede på en flaske. Vejret var ellers godt og vi sad ved en sø på bakken, mig, en af mine bedste venner og et par piger fra klassen. Alt i alt en god oplevelse, bortset fra at jeg ikke blev skæv selvfølgelig.
venlig hilsen
Martin

Medlem
Brugeravatar

Den første gang jeg røg, var til vm finalen 2006, mellem Frankrig og Italien.
kan huske vi røg noget hjemmedyrket pot, uden den helt store virkning for mig.
Har røget masser siden hen, og stopper sgu nok aldrig :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Første gang jeg røg var sammen med vennerne på ved en fritidsordning. En af mine mates' far dyrkede på det tidspunkt, så de havde hapset et par top skud også skulle vi ellers prøve at ryge hash. Jeg kan huske at vi var ret skæve og fascinerede. Det var så 3 år siden. Har røget hver dag siden. :D

600 posts, jeg bliver nød til at finde mig en anden fritidsinteresse. :roll:

Junior medlem
Brugeravatar

Mig og mine venner fandt en joint på stranden i sommerferien fra 5 til 6.. Vi røg den så og hostede som sindsyge mens vi selv synes vi var seje.
Det var nok ikke så smart at ryge den når man kigger i bagspejlet.. (det gik galt for min bedste ven med stoffer et par år efter)
Men det var sgu meget sjovt :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Den første rigtige gang, var sammen med en god ven med noget mere erfaring. Jeg havde røget et par gange før, hvor det var mislykkedes at føle rusen, bl.a. fordi jeg var meget fuld og faldt i søvn.

Vi havde aftalt at lave guldkakao sammen, en smuk forårsaften i marts hvor vi havde hans forældres hus for os selv. Vi fiskede klumpen frem, men på daværende tidspunkt havde vi ingen vægt. Vi tog derfor ned i den lokale provins-Brugs hvor vennen arbejdede, for at veje det ud på slikvægten. Dette var meget praktisk da vi samtidig kunne købe snacks til fråderen ;)

Vi lavede kakaoen mens vi legede TV-køkkenet, og drak den kort efter. Vennens lillesøster kom hjem under onsettet, med en masse venner, men alligevel var det mig og min ven der skabte os mest. Det var simpelthen skønt, hver i vores egen lænestol på vennens værelse - med et bord i midten fyldt med snacks og toast imellem os. Og så bare flimmer og grineflip :) Vi fik besøg af et par venner der også var skæve, og det løftede rusen til nye højder. Vi faldt i søvn efter 4 timer og vågnede igen efter 4 timers søvn.

Et stærkt minde i vores venskab, og det er sidenhen nærmest blevet tradition at holde sådan en aften et par gange om året, omend vi nu bor 100km fra hinanden :)

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Der findes allerede en lignende post her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =3&t=29510 :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]