Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 06:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Jeg har funderet over noget et stykke tid :P.

Hvad sker der hvis du sluger rent hash. ?

Samme som hvis du drikker det i kakao eller mad ?..

Håber i vil svare..
MVH Stangss

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det bliver så langsomt optaget, at du nok aldrig kommer til at føle dig rigtig skæv.

Titel:
Minimal skrev:
Det bliver så langsomt optaget, at du nok aldrig kommer til at føle dig rigtig skæv.

Man kan ikke smuldre det eller noget ?..

Tænkte nemlig det kunne være smart at gøre hvis man skulle med en lang bustur :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det virker fint, jeg gjorde det meget da jeg gik på efterskole.
Min procedure var:

1g Hash
½L Coca Cola

Hashen ind i kæften, tygge tygge tygge tygge, skyl efter med HELE cola'en og spis derefter noget mad.

Jeg gjorde det altid lige inden aftensmaden, så passede det ca. med at skæverten indtråde efter vores lektielæsnings time. Ved en 22 tiden var jeg som regel så skæv at jeg fattede minus og gik rundt smågrinende af hvad som helst. Det er nu en dejlig skævert, vil så lige sige at jeg kun har gjort det med standard hash, jeg har ingen ide om hvordan det er at spise ren ryger, men det kan da kun være vildt.

Jeg har også gjort det til en fest, jeg var til engang. Jeg tog en ordentlig bid af en klump, måske 2-3 gram. Det virker alt for vildt, især når methen ankommer lige efter man er blevet godt knoklet. Havde faktisk nogle visuals den aften, men det var et meget ubehageligt bodyload.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Du kunne jo evt. bage dig en hashkage i stedet? Der kan findes opskrifter her i forumet.

Titel:
Entheo skrev:
Du kunne jo evt. bage dig en hashkage i stedet? Der kan findes opskrifter her i forumet.

Ja ino :P.. en det er meget mere bøvlet end bare at stoppe en lille nol i munden

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Bare lav dig en gang kakao. Tager seriøst ingen tid, det smager lækkert og du bliver skæv :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu kan det godt være at jeg virker en anelse hypokondrisk (sådan er jeg), men er der ikke en risiko for at få ræsermave, eller måske endda blive reelt syg?

Hash er jo ikke fremstillet under særligt kliniske forhold. Måske endda direkte uhumske...?

Jeg ville ikke æde lortet rent. - Det skal tungspules med antiseptisk magma før jeg sætter tænderne i det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Føj for satan siger jeg bare. Det er sku da umuligt at tygge god tjald? Sætter sig i tænderne værre end piratos

Og smagen er da heller ikke særlig god i store mængder

Men det kan så åbenbart godt lade sig gøre at æde det rent i så små mængder? Kender en der gjorde det med 10g pga. nogle pansere, og endte op med en syg skævert. Han gik i brædderne og måtte hentes af sine forældre i bil

Men hvor svært er det at koge tjald i 10min og så æde det? Virker perfekt med små mængder. Evt. hvis man nu ikke har en gryde/komfur virker 3 fyrfadslys fint som varme, stativ og "gryde".
En klat smør 3-4 x større end klumpen, og så ellers varme varme. Tilsæt til hvad du nu vil æde det med, eller rent og skyld ned.

Titel:
Dedikeret medlem

Prøvede det en dag i Egypten da jeg stenede på en eller anden dårlig Tom Cruise film. - Det virkede ikke en skid - men kender mange der har fået virkning på det. Det var en klump af en størrelse jeg normalt havde blevet skæv på.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hvis det er tror jeg også at chancen for en effekt er meget større på tom mave og meget fin-nolret tjald

Titel:
Dedikeret medlem

Altså, du skal ikke stole på hvad jeg siger!

Tror jeg var i så dyb kedsomhed at jeg garanteret havde spist så meget som min organisme kunne indeholde.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hmm. Har da altid troet at der skulle helt urimelige mængder rent hash til oral indtagelse. Havde en makker der bare åd 1 g ryger som jeg forærede ham. Han mærkede absolut ingen effekt og røgen var rimelig okay.

Men ved så ikke om han gennemtyggede tjalden som du snakker om og om det er det der har gjort forskellen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg drak kakao med 1 gram ryger hvor jeg så kun kan huske 1 time frem og så sov jeg.. Tror jeg.

Men skulle altså mene at der er det ene og andet med at THCen først bliver "aktiveret" når den opvarmes ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg blev engang anholdt sammen med en ven. Og inde i politibilen spiste min ven 3g hash i en mundfuld.. Det eneste han fik ud af det var mavesmerter!

Så jeg skal i vært falde ikke nyde noget :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MAn skal passe på med doseringen når man tager indtager det oralt.

Titel:
Medlem

Jeg spiste engang 1g inden jeg skulle på arbejde, kunne intet mærke, men da jeg så kom hjem, og spiste aftensmad, blev jeg ligepludselig rimmelig skæv. Det tog 3 timer før det virkede, og skæverten var meget speciel.

Da vi hentede min ven for at komme til jagttegn, var han stadig mega skæv Haha ...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:

Det er ihvertfald løgn minimal.. Jeg har haft de sygeste skæverter ved at spise det rent.. men det blir også hurtigt for meget.. første gang jeg gjorde det var jeg godt stiv, og spiste vel 1,5gram... så gik der en time og mit hovede fuckede for vildt op og jeg endte med en bræktur på toilettet... Har gjort det et par gange før hvor jeg bare er blevet lam... men foretrækker nu at ryge det :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det kan altså lade sig gøre, jeg ved ikke om colaen jeg drikker sammen med hashen har noget med det at gøre.

Når jeg indtager hash oralt, spiser jeg stadigvæk bare en klump og drikker ½L Coca Cola, det virker helt kanon. Jeg har gjort det 50+ gange og har været baskelam hver eneste gang. Da jeg boede hjemme og på efterskolen eller når jeg er for doven til at mixe, så bruger jeg den metode.

Jeg bryder mig ikke så meget om hashkage og guldkakao, det smager ikke godt. Kakao skal smage af kakao, ikke hash og det er synd for kagen.

Enkelte gange har jeg smurt en Nutella-mad med 1½-2g hash nulret ovenpå, det virker også ganske udmærket og så smager det nogenlunde godt.

Xp3rt: Ja det er komplet umuligt at tygge hash, det sætter sig overalt i munden, derfor Coca-Cola'en. Den rydder munden totalt for noller og hvis man er smart, sørger man for kun at tygge i den ene side.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det med at ikke alle får en effekt ved at spise det rent, kan det ikke have noget at gøre med ens fysiske form, stofskifte og altså generalt at personer er meget forskellige fra hinanden ? Blot spekulationer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]