Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Hey Psy.

Jeg ville bare lige høre, om i har prøvet (eller kender nogen) som har brugt pot/hash i længere tid mod depression og Angst? Noget jeg har tænkt over et stykke tid, håber i kan hjælpe mig..

One-Eye

Dedikeret medlem
Brugeravatar

One-Eye skrev:
Hey Psy.

Jeg ville bare lige høre, om i har prøvet (eller kender nogen) som har brugt pot/hash i længere tid mod depression og Angst? Noget jeg har tænkt over et stykke tid, håber i kan hjælpe mig..

One-Eye

Nej! Det er aldrig blevet brugt imod deprissioner da det har potentiale til at forværre en deprission mange gange grundet dets psykedeliske virkning. Hold dig fra THC medmindre du vil smide en hash deprission oven i din nuværende deprission.

ps. hvordan staver man til deprision?

Senest rettet af Arthur Spooner 05 feb 2010 19:39, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Don't do it Oneeye.

Var jo den fejl jeg gjorde mig. Det forværrede bare min angst, da jeg blev afhængig af at være skæv når jeg ellers ville blive angst, det gjorde så at jeg isolerede mig fra omverdenen da jeg egentlig godt kunne hygge mig for mig selv så længe jeg bar var skæv. Når jeg så var sammen med andre havde jeg MEGET svært ved ikke at liiiige ryge en bette bønne inden eller imens.

Desuden gør det bare de negative automatiske tanker endnu værre, når man så endelig en dag ikke er skæv men føler sig angst.

Mine egne depressioner tror jeg har været grundet min angst, isolerede mig meget med WoW en overgang, det samme gjorde jeg så senere med tjalden.

Du blir sgu nødt til at komme i noget behandling kneijt !

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Jeg har gjort det klart overfor mig selv at der måske kommer endnu en depression bagefter, men det satser jeg ikke på. Jeg er begyndt på SSRI, og de burde sparke ind om 1-5 uger, men sådan som tingene ser ud nu har jeg ikke mulighed for at få noget behandling snart, så derfor bruger jeg potten som en pakkeløsning. Jeg får nemlig også lavet noget når jeg ryger, åbenbart.. Hvor mange dage ville i sige man skulle ryge max i træk? For jeg har svært ved at holde modet oppe når jeg er ædru, som ikke har noget med tjalden at gøre, har jeg gransket igennem.

Junior medlem
Brugeravatar

lad vær!
Jeg røg hash for 2 måneder siden under en mindre depression. Hele skæverten gik igennem hvor jeg sad og fik de værste tanker og var helt nede! Jeg var meget heldig! Begynd at dyrk noget motion! Det hjalp mig meget, da jeg havde fokus på at komme i bedre form og lignende. Den bedste måde at komme af med en depression er at være social! Snak med dine bedste venner og familie:)
Håber stærkt på du får det bedre her fra! Op med humøret, og god weekend!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]