...
Må jeg anbefale dig at bruge søgemaskinen en anden gang?
Der findes et link til den oppe i højre hjørne!
Spørgsmålet du stiller har været stillet et utal af gange før...
Jeg har fx lige lavet en simpel søgning hvor jeg ikke skrev andet i søgefeltet end "dyrkning lsa" og ikke engang ændrede på nogen af søge-instillingerne.
Her er lidt af hvad jeg fandt efter ca 45 sekunder:
En tråd med lidt info fra brugere her på boardet:
HBWR dyrkning - udspeciferende spørgsmålEn side med gro-anvisninger på en masse forskellige planter, heribland også hawain baby woodrose:
http://www.lycaeum.org/nepenthes/Plants ... BYWOODROSEHvis du nu også prøver en hurtig søgning på google er du sikker på at få en helvedes masse mere information om emnet.
Til en anden gang så tag lige og brug søgefunktionen, da denne tråd egentlig bare er en tilkendegivelse af at du ikke gider bruge de 2 minutter som det sammenlagt tager selv, men istedet forventer at en anden person bruger 5-10 minutter på først at søge (for dig), så gennemlæse det (for dig) og så skrive en post hvor vedkommende poster hvad du alligevel skulle have brugt tiden på at læse - med andre ord egentlig bare spild af tid for andre - men jeg er ikke lige i humør til bare at smide et UTFSE, det er så trivielt...
Første gang så la' dig vi gå, anden gang så ligeså - men tredje gang så taaaa'r vi dig - og på putter dig i gryyyden!