Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg har tænkt lidt på måske selv at prøve at gro min egen Morning Glory eller Baby Woodrose plante ..
Men ved ikk særlig meget om, hvilke ting, hvor lang tid, eller hvor meget opsyn det kræver ..
Så er der nogen der selv har været igang med at gro en LSA-plante, der ved noget om det ? :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
...
Må jeg anbefale dig at bruge søgemaskinen en anden gang?
Der findes et link til den oppe i højre hjørne!
Spørgsmålet du stiller har været stillet et utal af gange før...
Jeg har fx lige lavet en simpel søgning hvor jeg ikke skrev andet i søgefeltet end "dyrkning lsa" og ikke engang ændrede på nogen af søge-instillingerne.

Her er lidt af hvad jeg fandt efter ca 45 sekunder:
En tråd med lidt info fra brugere her på boardet: HBWR dyrkning - udspeciferende spørgsmål
En side med gro-anvisninger på en masse forskellige planter, heribland også hawain baby woodrose: http://www.lycaeum.org/nepenthes/Plants ... BYWOODROSE
Hvis du nu også prøver en hurtig søgning på google er du sikker på at få en helvedes masse mere information om emnet.

Til en anden gang så tag lige og brug søgefunktionen, da denne tråd egentlig bare er en tilkendegivelse af at du ikke gider bruge de 2 minutter som det sammenlagt tager selv, men istedet forventer at en anden person bruger 5-10 minutter på først at søge (for dig), så gennemlæse det (for dig) og så skrive en post hvor vedkommende poster hvad du alligevel skulle have brugt tiden på at læse - med andre ord egentlig bare spild af tid for andre - men jeg er ikke lige i humør til bare at smide et UTFSE, det er så trivielt... :wink:

Første gang så la' dig vi gå, anden gang så ligeså - men tredje gang så taaaa'r vi dig - og på putter dig i gryyyden! :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
Respekt til Larmeren fordi du gider venligt og velformuleret at gøre opmærksom på søgemaskinens funktion, og stadig formår at udvise overskud ved alligevel at vise vej mod svar.
Nu blev jeg selv helt frisk på at dyrke lidt ekstra i haven nu hvor foråret hastigt nærmer sig, så kækt søgte jeg lidt efter blå tragtsnerle ved alm. frøforhandlere,
Skuffelsen ramte dog, da jeg sidst i beskrivelsen af deres produkt læste: Indeholder ikke skadelige alkaloider.
Fordømt :(

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
LarmerFyr skrev:
...
Må jeg anbefale dig at bruge søgemaskinen en anden gang?
Der findes et link til den oppe i højre hjørne!
Spørgsmålet du stiller har været stillet et utal af gange før...
Jeg har fx lige lavet en simpel søgning hvor jeg ikke skrev andet i søgefeltet end "dyrkning lsa" og ikke engang ændrede på nogen af søge-instillingerne.

Her er lidt af hvad jeg fandt efter ca 45 sekunder:
En tråd med lidt info fra brugere her på boardet: HBWR dyrkning - udspeciferende spørgsmål
En side med gro-anvisninger på en masse forskellige planter, heribland også hawain baby woodrose: http://www.lycaeum.org/nepenthes/Plants ... BYWOODROSE
Hvis du nu også prøver en hurtig søgning på google er du sikker på at få en helvedes masse mere information om emnet.

Til en anden gang så tag lige og brug søgefunktionen, da denne tråd egentlig bare er en tilkendegivelse af at du ikke gider bruge de 2 minutter som det sammenlagt tager selv, men istedet forventer at en anden person bruger 5-10 minutter på først at søge (for dig), så gennemlæse det (for dig) og så skrive en post hvor vedkommende poster hvad du alligevel skulle have brugt tiden på at læse - med andre ord egentlig bare spild af tid for andre - men jeg er ikke lige i humør til bare at smide et UTFSE, det er så trivielt... :wink:

Første gang så la' dig vi gå, anden gang så ligeså - men tredje gang så taaaa'r vi dig - og på putter dig i gryyyden! :P

Jeg havde prøvet at skrive det i søgemaskinen, inden jeg oprettede denne tråd .. Men det kan så godt være jeg skrev forkert, var rimelig overtræt da jeg skrev det her :P Men tak for linksne i hvert fald ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]