Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 23:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

heey, jeg ved godt at emnet har været oppe et par gange men sys ikk rigtig jeg har fundet det jeg ledte efter :)
nu skal i høre:
en af mine venner jeg går i klasse med ahr fortalt at de blandede en troldmand med forskelligt tjald, (i den gode ende) og så noget random pot, ogda de røg den fik de de sygeste hallucinationer, og hørte de syegeste ting. de så bla jesus og hørte et orkester kl 2 om natten :rocking:

den følelse har jeg gået efter at få dem gange jeg ha røget troldmand, men sys bare at jeg er blevet godt skæv hver gang :cry:
er det forkerte blanding forhold eller er det kun nogle som hallucinere. og kan man godt hallucinere bare ved at ryge tjald kun :)
på forhånd tak ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
En troldmand giver ikke anden effekt end hvis du blander en hash og en skunk fx.
Det med at få visuals på cannabis er meget tilfældigt, har prøvet det en gang (meget mildt) og har sgu røget en god del efterhånden.
Det er ikke sikkert man får visuals efter at have røget en pind, oftest bliver man bare godt skæv (the whole point of it :wink: )

Senest rettet af Xtreme 17 jan 2010 21:09, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig hallucineret på cannabis eller kendt nogle der har. No offense, men jeg tror måske ikke dine venner er helt klar hvad det vil sige at hallucinere. Måske der er noget placebo i spil også. Men som Xtreme siger, hash og skunk = skæv. Skunk kan dog give et snert af en mere psykedelisk virkning så måske man skal være mere forberedt på et stærkere tanketrip. Håber du kan bruge det til noget.

Medlem
Brugeravatar

Cannabis kan give både syns- og lydforstyrrelser. Og jo mere man får, desto stærkere vil den effekt naturligvis være.

Hvorvidt man "beslutter"/bliver overbevist om at det var en blå jesus der dukkede op i ens synsfelt, er nok meget individuelt. Klart nok, ens sind spiller én et puds, men vil sige at det er meget individuelt hvordan man fortolker diverse "hallucinationer".

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hmm. Har oplevet små "hallucinationer" - Det er nærmere både syns- og lydforstyrrelser. Små glimt. En god Sativa skunk kan nogen gange bringe det op.

Medlem
Brugeravatar

ja okay :) så forstår jeg bedre at jeg ikk rigtig har prøvet at hallucinere. for har sku suget igennem nogle aftner for at prøve det, men aldrig lykkedes :D
takker for de gode svar :)

Medlem
Brugeravatar

Personligt får jeg "lydhallucinationer" og små synsforstyrreler, hvis jeg overdoserer cannabis. Jeg hører både realistiske og "urealistiske" lyde. En gang efter en lidt for heftig skunk joint, troede jeg fx, at jeg kunne høre nogle aliens snakke "igennem" lyden på fjernsynet (ja, det er svært at forklare), og jeg hørte hele tiden nogen banke hårdt på ruderne udenfor = uhyggeligt :O

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg hallucinerer normalt aldrig på cannabis lige meget hvor meget jeg ryger, jeg har dog prøvet at høre lidt lyde. Dog hallucinerede jeg lidt efter en god hash kage og en ordentlig jord hooka.
Venlig hilsen
Martin

Medlem
Brugeravatar

Har da også prøvet at høre et stykke fra en sang køre på repeat i mit hoved. Noget der forekom under et toiletbesøg. Generelt sker der ret underlige ting på toilettet når man er ultrablæst =D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg syntes altså tit troldmænd har større tendens til at give små psykedeliske oplevelser end en joint med kun hash. Det kan selvfølgelig værre jeg bare kommer til at putte mere i når der skal flere ting i. Men det er kun troldmænd der har givet mig syrede oplevelser såsom at se en vej som en masse frøer, et skovbryn som en kæmpe frø, en af mine venner der var en anden ven og gulvet til en koncert der begyndte at bølge under mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hallucinationer?
Nej aldrig.

Men jeg har ofte små visuals. Oftest CEVs, men nogle få gange også OEVs. De er meget milde dog og begrænser sig til eksempelvis at se smukke mønstre i flammerne på et bål. Eksempelvis så jeg engang Løvernes Konge-slutscenen hvor Simba bliver holdt i skak af Scar oppe på den store klippe, udfolde sig for øjnene af mig i de glødende kul på et bål. Fantastisk:)

Junior medlem

syns ikke man direkte har hallucinationer, men hvis jeg røget masser go skunk og hash og lukker øjnene, kan jeg godt former for billeder af underlige ting, men ikke noget overvældende:D ligesom en mild drøm kun med billeder...

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg prøvede forleden at jeg følte at der løb blod ned af min arm, det var et gammelt sår på min albue jeg var sikker på var gået op igen, jeg panikkede lidt men da jeg mærkede efter var der ikke noget blod.. Der havde jeg røget 3 hoveder på en tjubang og det var ganske almindelig semi.. Hvad hedder det egentlig når det er noget du mærker og ikke ser? :)

Medlem

Geografisk sted: Århus
CBD, CNB og THC blandet på én gang kan hurtigt få en til at miste balance evnen ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
De har nok enten overdrevet historien rigtigt meget, for ikke at sige løjet, ellers har det tilfældige pot de kom i mixet ikke været pot, men fx Salvia Divinorum i stedet (det er muligt at forveksle pot med salvia divinorum :).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har aldrig haft "mega sindsyge" halluer... Det med at folk er kommet hen til mig og sagt at, de har haft det vildeste trip på hash, med hallucinationer i form af røde og gule farver over det hele, plejer jeg bare at ryste på hovedet af... Har dog haft kraftige lydsforvrængninger, dog kun ved kraftigere doser...

Cannabis entusiast

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg vil ikke afvise at det kan ske på baggrund af at jeg aldrig har oplevet det.
Eller jo, hallucinationer får man ihvertfald ikke, da det er meget få stoffer, natskygger, der kan frembringe sådanne. OEV's og CEV's vil jeg ikke afvise.

Det tætteste jeg har oplevet har været syns- og lydforstyrrelser, hvor jeg har "misforstået" former og symboler, bl.a. har jeg oplevet at en cykel der stod lænt op af et vejskilt, som 2 personer der kyssede, samme aften har jeg oplevet at en luftkanaludgang har lydt som symfoniorkester "light."

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har selv oplevet syns forstyrrelser på udelukkende hash - på bong.

Det var ret skræmmende, så et bestemt mønster i asfalten (Asfalt der er lavet af en blanding mellem sorte og hvide sten), og jeg var overbevist om at jeg kunne se et bestemt mønster i hele vejen, selvom jeg egentlig godt vidste at de der vejarbejdere som havde lavet vejen, selvfølgelig ikke havde siddet og puttet de der små sten ned i asfalten en efter en..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Tag noget LSD.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Første gang jeg røg fik jeg en lyd hallucination. Jeg hørte en stemme gentage sig i mit hoved, gengivet med en meeget dyb stemme. Måske var det fordi jeg drømte et øjeblik, jeg ved det ikke. Vi røg ren skunk skal det lige siges.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]