Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Her forleden bed jeg mig selv i kæben da jeg var mega skæv. Derefter ville jeg ikke ryge en joint, eftersom at jeg tror (på dette tidspunkt):)) at cannabis vil gå hurtigere i blodet, og ville være sværrere at styrer.
Jeg røg dog 1 time efter, hvor jeg var sikker på at det ikke ville gå direkte i blodet...
Denne teori passer med alcohol, men er ikke sikker på den passer med cannabis eftersom det er røg og ikke væske... Kan i give mig et hint?:D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Man bliver hverken hurtigere fuld eller skæv af at have et sår i munden.
Pga overtrykket (fra hjertets pumpen) vil væsken flyde UD af såret og ikke ind i det (ihvertfald ikke i en væsentlig grad).
Der går også vandrehistorier om at man skal putte knust glas i sit amf/coke så det river en masse sår op i næsen og at stoffet derved bliver optaget hurtigere igennem dem - det er noget værre pis og idiotiske pushere kan finde på at gøre det da de ikke ved bedre.
Urban myth.

Junior medlem
Brugeravatar

Det med alcohol er jeg rimlig sikker på passer. En af mine venner bed sig selv i kæben rigtig hårdt til en fest og derefter drak nogle øl. Der gik ikke mere en 3 øl ned før han blev mega mega stiv. Det kan så godt være han havde drukket før det, for kan ikke huske aftenen så meget:) men det kan godt være han bare spillede (det var i starten af 8 klasse som er så mange år siden:D)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg tror desværre han bare spillede på det, som så mange gør i den alder hvor de lige er startet med at drikke - der følger jo en dum form for status med at være fuld i den alder og så tør man gøre/sige alle de ting man ikke tør til hverdag fordi man har en undskyldning... :roll:
Det skal fandeme være et seriøst sår (så seriøst at man skal på hospitalet ASAP pga blodtab, så det er ikke en situation man drikker videre i) hvis man på nogen måde formår at optage en mærkbar mængde alkohol igennem det.
Husk også at alkoholen befinder sig meget kort tid i munden og de rester der er tilbage efter at man har drukket det bliver meget hurtigt fortyndet med spyt osv så der ikke er nogen reel alkoholprocent tilbage.

Site Webmaster
Brugeravatar

Langt største delen af alkoholen bliver først optaget i kroppen, når det når dine tarme. At bløde i kæften hjælper ikke på optagelsen af hverken røg eller alkohol, men du kan med succes hælde vodka i numsen og mærke en langt hurtigere effekt end hvis du drak det.

Jeg har aldrig prøvet det, og aldrig tænkt mig at gøre det, men der er nu nogle sjove historier om det på Bluelight.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Undskyld jeg spørger, men hvordan kan du bide dig i kæben? :roll:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
ja, så er man satmæ skæv :lol:

Medlem

Kunne jeg faktisk også godt tænke mig at vide hvordan det kan lade sig gøre :D

Junior medlem
Brugeravatar

gik og tyggede nikotin tyggegummi og kom til at borer mine tænder ind i min kæbe:D gjorde det faktisk sådan 3-4 gange den aften (var også MEGA skæv:D overvejer at lavde triprapport omkring den aften)
Tusind tak for rådene! det er rart at få bekæmpet den "mytte"

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Var det ikke blot i kinden, monstro :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lager05 skrev:
gik og tyggede nikotin tyggegummi og kom til at borer mine tænder ind i min kæbe:D gjorde det faktisk sådan 3-4 gange den aften (var også MEGA skæv:D overvejer at lavde triprapport omkring den aften)

Har du verdens største overbid, siden du bider i kæben?

Junior medlem
Brugeravatar

kæben? fuck mente kinden... er mega fail idag... har lavet køkken arbejde hele dagen, så bytter rundt på tingene..

Medlem

hahaha det går nok mate :D
Det lyd sku bare grineren, og tænkte på hvordan fanden kan det lade sig gøre :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
hehe.. Jeg kender det godt, det med tyggegummi... Fuck jeg er basket???
Alt drejer : )

Junior medlem

Gider du ikke lave en video hvor du bogstavelig talt bider digselv i selve kæben og ikke kinden eller læberne eller andet..
Kæben som du selv skriver.. Big digselv i kæben og film det..

Vil vædde 1000000kr på du ikke kan bide digselv i kæben

Junior medlem
Brugeravatar

Jytte skrev:
Gider du ikke lave en video hvor du bogstavelig talt bider digselv i selve kæben og ikke kinden eller læberne eller andet..
Kæben som du selv skriver.. Big digselv i kæben og film det..

Vil vædde 1000000kr på du ikke kan bide digselv i kæben

Hehe:) Var skæv da jeg skrev indlægget, så failede max! Mente kinden ofc:D
God ryger!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hehe hul i kæben, mere skæv. Troede lige der var en god historie bag den overskrift.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvordan kan man overhovedet tro at man ville blive MERE skæv eller stiv, af at have et sår i munden? Hvis vi nu siger der kunne ske noget, så ville det eneste da være at man ville blive hurtigere stiv/skæv.

Jeg har da heller aldrig hørt om nogen, der er blevet stive af at få renset et sår med sprit. Ganske almindelig fornuft er altså ikke forbudt herinde ;)

Medlem

John D. Rockefeller skrev:
lager05 skrev:

Har du verdens største overbid, siden du bider i kæben?

hahahahahaha

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]