Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 03:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

For det første er jeg helt ny her, i den forstand at jeg lige har oprettet min bruger.
Men mit spørgsmål er nu meget simpelt, jeg har overvejet at købe en Weedstar 3jet Tornado Superhelix eller en Bushmaster Cyclone (Den originale Hurricane er udelukket pga. prisen) men nogen der har prøvet begge og kan sammenligne dem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet begge og ejer selv den fra Weed Star.
Teknisk set fungerer de ens. Får en fin hvirveleffekt i min og tjæren sætter tydelige aflejringer når den bliver slynget fra. Kan ikke hverken smage eller mærke stor forskel på et hoved fra de to bonger.
Yderligere synes jeg den er meget mere robust og virker mere holdbar end den fra Bushmaster. Plus isstopperen ser cool ud, synes jeg - ved dog der er en del der er uenige.

Vælg den du synes er pænest... Teknisk er der ikke den store forskel på de to.

Junior medlem

Tusind tak for svaret, jeg har også selv haft et lidt bedre øje til WS, det er jo bare en smuk bong! Kan ikke vente til at få mine hænder på den :P

Medlem
Brugeravatar

Så længe du er klar over at selve bongen ik er lige så store som hurricane 1000 modellerne ( du ved det sikkert godt men ville lige være sikker ) Jeg ville nu stadig overveje en original hurricane ( en 1000 model med 6 jets ) du kan få den jeg suger på her til 2000kr ( altså ik min men en ny ik :D ) du kan også lige tjekke tornado effekten hvis du ik su ha set det før :) Slf er det mange penge men hvis man bruger sin bong meget syns jeg egentlig det er en god investering...basen på en hurriane er ultra stærk og sku du være så uheldig at smadre downtube eller ligefrem ahscatheren kan du få reserve dele til en fornuftig pris. Men selve bongen tror jeg sku ik du kan smadre uden det er med vilje ( tjek nogen videoer hvor den for tæsk ). Jeg syns virkelig du sku overveje en rigtig hurricane...Jeg ved du vil blive glad for den.

http://www.youtube.com/watch?v=Q-MDNa7vdEc

Junior medlem

DrGreenThump, jeg har da overvejet det, men min indkomst er i øjeblikket 0kr. måneden, så det bliver den billige. Men jeg har os set lidt post's på andre tråde og vist jeg stykker det sammen, så virker det som om du har en ret nice samling af bonger :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]