Citat:
1. Jeg har aldrig taget deciderede psykedeliske stoffer før, kun hash.
Vil 10 gram MG være okay til en nybegynder, eller i overkanten?
Jeg vejer omkring 55kg.
Hvis du ingen erfaring har, bør du nok ikke tage en højdosis tur første gang...
http://www.erowid.org/plants/morning_gl ... dose.shtmlTag 1½-3g første gang og se hvordan det påvirker dig.
Citat:
2. Jeg har læst at mange folk laver kludder i deres ekstrakt af MG og ikke får nogen virkning ud af det.
Hvis jeg nu knuser alle frøene med en morter, ligger dem i et glas vand og drikker de knuste frø samt vandet lige efter, ville det så have nogen effekt på mavepinen og selve trippet?
Nej det ville formeneligt ikke afhjælpe mavenpinen særlig meget, men det ville sikre dig en hurtigere optagelse.
Det er meget individuelt om man får mavepine og jeg har også hørt om folk der får af ekstrakt. Selv har jeg kun prøvet dem 2 gange, fordi jeg får ondt i mave, lår og fingre... Hvilket ikke er det værd.
Citat:
3. Hvis jeg nu SKULLE lave en ekstrakt, hvordan skal jeg så gøre?
Pulverisere frøene med en morter, lægge 'støvet' ned i et glas vand, lade det stå i 24- eller 48-timer, filtrere 'støvet' fra, og så bunde vandet?
Nej, søg på internettet og find en guide..
Citat:
4. Siden morning glory er lovligt i Danmark, både at indtage og at gro, forudsætter jeg at det er lovligt at poste et 'link' til en side der sælger dem.
Jeg tror ikke der er regler for, hvorvidt man må indtage dem. Men.. Det er ikke det, siden handler om. Det er din egen hovedpine hvordan du finder dine stoffer. Ser du andre poste links til forhandlere, så må du meget gerne skrive til en mod.
Citat:
5. Hvor lang tid varer et trip, og hvordan er det i forhold til et LSD trip på 1½ frimærke?
4-10 timer normalt. Tjaeh, frimærker er meget forskellige i styrke.. såeh.. 10g ville ihvertfald være MEGET stærkere end 1½ af de fleste frimærketyper.
Citat:
6. Skal man fæste før trippet, hvis ja, hvor mange timer forinden skal man ikke spise mad?
Det giver en hurtigere rus, men måske kan det bidrage til maveonden. Spis hellere let inden dit trip.