Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia..

Jeg har røget et godt stykke tid nu, og har prøvet lidt forskelligt, som kashmir, og noget Bio X skunk fra staden.
Bio X'en skulle eftersigende være en sativa-dominerende skunk, men på trods af det, bliver jeg kun stenet af det.

Nogen af jer derude som kender noget god ryger, som giver en sikker griner på?
Har relativt lavt budget, så skal helst ikke være alt for dyre sager..

Tak på forhånd

Cocio ^^

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Nu er det jo ikke fordi man spontant begynder at grine, bare fordi man ryger.. Foretag dig noget du synes er sjovt, se en sjov film osv

Junior medlem

nej nej, er jeg selvfølgelig klar over.. Men har både været i biografen osv. men altid med samme resultat.
Ender med at sidde i en vild koger :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du ryger nok for meget så:) Hvis jeg er alt for skæv griner jeg hellere ikke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det er lidt forskelligt fra person til person men en god sativa er tit en sikker vinder.
jeg plejer at blande en god skunk med meget lidt hash og så et glas rødvin eller to.
og så sid og snak noget lort med en god kammarart, det plejer at være griner.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Du kan jo ikke planlægge et grineflip.
Det skal komme helt spontant og kan komme når du mindst venter det!!!

Hvis du forventer at få grineflip på af tjald, så er du bedst hjulpet på vej hvis du har holdt mindst én uge-14 dages pause fra røgen!
Jeg har haft enkelte fredage aftener inden for det seneste år, hvor jeg har hulket naboerne ud af sengen fordi jeg så satire på DR2 efter at have røget blot en enkelt eller to pinde! Og det var bestemt hverken forventet eller planlagt - altså at jeg kom til at skraldgrine, som "i de gode gamle dage".

Junior medlem

Tror ikke jeg ryger for meget, da jeg kun ryger 0.3 gram skunk i en 2 smøgs, og deler den med nogle kammerater..
Problemet kan måske godt ligge i at jeg ryger for lidt.. Må jeg lige prøve ud imorgen...

Edit: Lyder fedt CannaChem, kan du huske hvad du røg ? Så kan jeg se om det MÅSKE kunne have noget med det at gøre,
selvom det nok ikke har det..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Forrest på de dyre rækker...
Det er meget sjældent jeg får griner på af at ryge fede... Jeg fik det heller ikk i starten, kun en sjælden gang imellem.. det er til genglæd også vældig morsomt.. :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg ved sgu ikke, efter det første af årets høst er cured og taget i brug, har jeg sgu haft noget mere ond i kæbemusklerne end jeg plejer. Prøv noget godt, relativt friskt pot hvis du har muligheden. Og gør det i godt selskab. Latter smitter.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem

Bubber: Du mener altså Pot frem for skunk, når det handler om griner ?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: RoskillaZ
Måske skyldes den manglende griner at du kun putter 0.3 gram skunk i til 2 smøger og deler den med nogle kammerater? Det smager sgu da slet ikke af skunk så?

Anyway, jeg bliver fint skæv af at dele en joint med et halv gram hash og en smøg sammen med en kammerat.

Men hvis det skal slå klik skal der fyres et gram i til én smøg og så ned i et hjemmerullet bluntwrap. Mmmmh.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Pot... skunk... det er et fedt for mig. Der er ikke tilpas regler for hvad der er hvad og jeg er egentlig ligeglad hvad folk kalder hvad. Jeg taler bare om god og nænsom behandling fra frø til høst til røg.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Geografisk sted: Århus
Prøv noget sativa hash. Det plejer at få grinet frem. Men igen som alle andre siger, man kan ikke planlægge et grine flip. Den rigtige stemning skal være der, hvis du forstår. Nu er jeg efterhånden en gammel ryger men jeg kan da huske i mine yngre dage, hvor jeg røg mindre og sjældnere der fik jeg grinet en masse. Tror lidt at det med "fråderen på og grineren på" var mere i starten af min ryge periode.

Medlem

Vil også sige dit blandings forhold ikke er helt i orden. Det lyder på mig som om du ryger rimelig ofte. Hvis i så sidder, jeg ved ikke 3-4 kammereter og ryger en 2 smøgs med 0.3g skunk Bio fra stars. Så er der altså ikke noget og sige til i ikke for griner på. det er jo mindre end 0.1 til hver. Og det er ikke ligefrem det bedste skunk de har på stars for tiden. selvom deres 120 er fin nok.

Hvis jeg var dig. Ville jeg prøve og lave mig en Joint med det samme skunk. Proppe -0.5 i. evt 1 smøg hvis du synes om det. Prøve og dele den med 1 kammeret.

Men Du kan ikke forvente bare og få griner på. Det er sku sjældent jeg for griner på. Men når det sker, så er det ofte med hash og skunk blandet. 0.8g skunk 0.6 hash også måske en halv smøg så den brænder bedre. Det er noget for far.

Junior medlem
Brugeravatar

Det samme sker for mig.. Har en kammerat der får griner på joint efter joint, mens jeg sidder og smågriner lidt mens jeg storkoger..
Nogle gange kommer det bare.. Skæv eller ej, man kan ikke selv styre det.. desværre haha :)

Junior medlem

Jeg har røget fast i to år nu, og grinere er kun kommet hvis der sker noget vildt grineren, ikke bare ud af det blå :)

- Rocko

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg har røget en del efterhånden og jeg får heller ikke så meget griner på mere, jeg tror bare man har vænnet sig for meget til rusen. Minder mig lidt om de første gange jeg drak, der var det jo også ufatteligt sjovt :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville mene det gælder om at være i de rigtige omgivelser med de rigtige personer, som nævnt tidligere latter smitter, i skal have det sjovt ofte kan det ske at stemningen dør efter jointen da der pludselig ikke er noget at lave det er her du skal være forberedt og have tænkt det lidt igennem. Tag et spil klodsmajor eller røvhul eller sådan.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan stadigvæk få grineflip, men som sagt kun hvis der sker noget sjovt. Men det synes jeg tilgengæld der tit sker når man er sammen med vennerne. :D
Den eneste kan jeg faktisk har haft et decideret ukontrolleret grineflip var første gang jeg prøvede pot.(Som også var første gang jeg blev skæv, selvom jeg havde røget hash et par gange før)
Efter vi havde røget 2 rene pot pinde 4 mand, begyndte jeg bogstaveligt talt at grine af ALT. Og sådan blev jeg ved indtil rusen nogenlunde havde foretaget sig. Har aldrig oplevet noget lignende overhovedet.

Som nogle andre har sagt før, så er grineflip ikke noget man bare kan få til at komme - Men hvis man er sammen med et par gode venner, til en ryger aften og foretager sig noget sjovt, som fx. at stene rundt i byen, se en grineren film, spille et spil (brætspil/computer/konsolspil etc.) kan der tit være kort mellem grinene.
Hvis man bare sidder indenfor og stener en eller anden kedelig film sent om natten, kan det hele godt blive lidt for stenet og så er der ikke så mange grineren episoder længere.

Noget man også kunne gøre som vi har haft god succes med er at tage på en slags "tur" en dag. Vi var for eksempel ude i en skov til en spejderhytteting som vi kaldte Woodstock. Der havde vi en engangsgrill, gryde, musik, en bong og masser af tjald med. Hold kæft det var en grineren oplevelse bare at sidde 5 drenge midt ude i en skov og ryge bong :D

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Efter at jeg er begyndt kun at ryge engang imellem måske 1 joint eller lign om ugen, får jeg næsten griner på hver gang, kan selvfølgelig hænge sammen med den dejlige skunk og nol som der er blevet puttet deri :D !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]