Hej psy
Efter et længere dagligt brug af cannabis blev det så min tur til en lang vinter pause. Jeg føler det fylder for meget i min hverdag, og jeg har mistet alt for meget i livet, i for hold til hvad cannabis giver mig tilbage. Jeg er nu på 3 dagen. Det er et rent helvede for mig, svede ture og sind syge humør svingninger hele tiden. Grunden til at jeg skriver dette lige nu, er fordi jeg har et spørgsmål til jer, om hvordan jeg kan få mine tanker på plads, og finde en ro så jeg kan sove. For jeg har sovet 8 timer på 3 dage og det begynder min krop at mærke. Lige så snart jeg ligger mig i min seng, begynder tankerne at myldre sig op. Og jeg kan ikke få ro på det hele efter at have brugt cannabissen som sove medicin. Det skal siges, før mit cannabis forbrug havde jeg ingen søvn problemer overhovedet what so ever.
Jeg mangler noget urte medicin, eller noget andet der kan få mig til at sove! Jeg har læst lidt om Baldrian, nogen der kender eller måske selv har brugt urten. Problemet er at producenterne skriver at det tager 2 - 4 uger før baldrians effekt er aktiv??
Jeg mangler noget lige nu og her, der bare virker. Sove piller og andre receptpligtige piller er udelukket. Jeg har forhørt mig hos en god ven, der i sin tid også havde søvn problemer han brugte noget der hed "Melatonine". Hvad det er og hvordan det virker ved jeg ikke helt præcist, da jeg ikke har studeret stoffet forsvarligt endnu. I første omgang ville jeg høre jer først. Produktet kan købes
her og kræver recept hvis det købes i DK, men er fuldt ud lovligt at bestille i udlandet, hjem til DK. Kemisk eller ej, er lige gyldigt. Jeg mangler noget der kan få mig til at sove i de her stramme dage indtil det hele er ovre. Det ikke noget jeg vil bruge fast derefter, da jeg regner med at jeg vil få en normal søvn derefter. Eller er det bare en kold tyrker og ingen søvn i 2 uger ???
Det skal lige også siges at jeg cykler 2x30min hver aften lige inden jeg skal sove, men lige lidt hjælper det mig. Håber virkelig der er nogen derude der kan rådgive mig lidt, samt få læst folks erfaringer. Det eneste der lige umiddelbart hjælper er en sød veninde til at hygge sig med. Men den går ikke hver dag haha.
Hilsen Kristian