Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: byen
hey alle, jeg har nu røget hash i et lille års tid, og jeg har aldrig set nogen lignende min veninder. hun røg en smule hash i sommerferien og havde det rgitg godt med det. så efter hun havde røget massere gange fik hun det pludselig dårligt og brækkede sig.
nu er det vel en 6 måneder siden og hun er blevet dårlig 4-5 gange. så sent som i går så jeg hende tage 2 små sug af en mildere joint, og hn endte alligevel med at brække sig.

det kunne være skønt hvis der var nogle der kunne forklare mig hvad det evt kunne være, nu ved jeg godt at rusmidler virker forskelligt på mennesker, men det virker alligevel lidt underligt da hun havde røget længe inde??

er det evt. noget psykisk?

jeg er virkelig på bar bund, så skrive endelig tak!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvis hun er halvsnaldret samtidigt, så er det helt normalt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Som morten på 14 siger, hvis hun er beruset så er det normalt... Har selv været ude for det et par gange, men hun kan nok bedst selv forklare hvad der sker når hun ryger... Får hun kvalme af jointen fordi den smager dårligt? Eller kommer det bare lige pludseligt?

Cannabis entusiast

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen anelse om hvad det er, men for det selv en gang imellem og er egentlig begyndt at blive lidt ligeglad.
Jeg får det først mærkeligt, mister nærmest evnen til at snakke og så ved jeg at jeg skal brække mig - Så brækker jeg mig, er lidt forpustet, spiser en mad og ryger videre! Det skete også før jeg røg hash bare med smøger istedet!

Men held og lykke til din veninde!

Moderator
Brugeravatar

Mit bud er nikotinshock eller at den første dårlige oplevelse, har bidt sig fast, og hun så, bevidst eller ubevidst forbinder hash med den dårlige oplevelse.

Uanset, hvis hun overhovedet ønsker at prøve igen, så rul en ren pot joint og lad hende prøve et par sug.

Medlem

Geografisk sted: byen
hun ryger også¨smøger, så jeg tvivler stærkt på at det er nikotin shock. men bobbybabz beskrivelse passer meget godt på hvad der sker.

der går cirka et kvater, så isolere hun sig selv, brækker sig og går kold.
mit eneste bud er som der også bliver nævnt i tråden, at hun associere hash´en med den første dårlige oplevelse, sidst sagde hun også hun var lidt nervøs for at ryge. og tvivler også stærkt på at 2 sug skulle kunne udløse noget fysiologisk.
men anyway jeg er jo ikke læge, så tænkte jeg ville hører her inde.

Det er sku synd for hende, hun bliver virkelig snydt for nogle gode oplevelser, og kunne godt tænke mig at kunne ryge med hende da hun er grineren og flink.

Medlem
Brugeravatar

du skal også tænke på at der ikke er et desideret filter i en joint som der er i en normal smøg.
Men prøv som BisMann siger at ryge "produktet" rent - en ren pot joint, en god pibe uden tobak eller i kunne prøve og lave en kage.
derudover syntes jeg selv at virkningen er lidt mere "grineren" når man ryger det rent, og føler at jeg bliver mere skæv på mindre tjald.

igen - held og lykke
peace

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]