Brown - Se det er information man kan bruge til noget - tak for det! Med hensyn til alt det religiøse synes jeg ikke det virker spor plat eller lamt - jeg synes tværtimod at det er rigtig spændende! DMT er heller ikke noget jeg har fået lyst til fra den ene dag til den anden.. Jeg har gået med tanken om at prøve det i snart et års tid. Jeg har snakket med en masse mennesker om det, og læst så meget som jeg nu kunne om det - hørt på terence Mc. Kennas fortællinger om hans erfaring og oplevelser osv.
Lige meget om folk siger at jeg er gammel nok eller ej, så har jeg tænkt mig at prøve det til sommer - og jeg har tænkt mig at lægge de helt rigtige rammer for oplevelsen - godt varmt vejr, godt humør, musik, og så må jeg ellers se hvor trippet bærer mig hen.
Spørgsmålet er om man nogensinde bliver "gammel" nok til DMT - Jeg tror nu mere det handler om mental tilstand og selvkontrol - og så selvfølgelig tidligere erfaringer. Men omvendt så kan man spørge sig selv om DMT bliver gjort mere skræmmende end det egentlig er - folk med ingen erfaring for psykedeliske substanser tager ned til f.eks. Brasilien for at opleve DMTs magi, for bagefter at fortælle at det var deres bedste oplevelse, med forbedret livs kvalitet, og en form for afklarethed osv.
Jeg tror det handler om at gå ind i trippet med det rigtige mental stadie - hvis man er bange inden, så skal man lade vær.
En af mine kammerater har forresten lige skrevet sin SSO opgave om shamanisme, og psykedeliske substansers betydning hertil - som jeg glæder mig meget til at læse

Det var alt hvad jeg lige kunne finde på her og nu - God jul og godt nytår.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.