Mælkekanden skrev:
Men tolerance handler også i høj grad om hvor vandt man er til at være skæv; når man har røget et stykke tid, begynder man at vide mere eller mindre, hvad der sker med en, så man får ikke "overraskelsesmomentet" som i begyndelsen. Det kan sikkert tage adskillige år, fuldstændigt at "glemme" hvordan det er, at være skæv..
Jeg røg ganske meget da jeg var mellem 15 og 20 år.. praktisk talt hver dag med det resultat, at jeg begyndte at blive skæv på en helt anden måde end i starten.. meget mere stener og slet ikke den vildt seje fornemmelse det var i starten... så besluttede jeg at stoppe og holdt en pause på ca 15 år(!).. da jeg så prøvede igen efter laaang tid håbede jeg lidt på det var som at starte forfra på ny... men sådan var det sq ikke -- jeg startede faktisk bare hvor jeg slap med min stener skævert.. For mig er det ihvertfald sådan at når jeg een gang er blevet vandt til det bliver det ved på den måde.
Så mit råd er at spare lidt på det og ikke ryge for meget. Gem det hellere til en gang i mellem i stedet for at ryge hver dag. Så bliver det ved med at være vildt fedt.