Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 21:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey psychedelia, jeg har en tørret san pedro kaktus, son jeg og et par venner gerne vil intage til en fest.
Men da jeg havde en dårlig oplevelse med lsa frø( mine blodårer trak sig sammen) jeg ved godt at lsa og meskalin ikke er det samme ;)

Det jeg vil vide er, om der er nogle farlige, eller ubehagelige bivirkninger ved intagelse af meskalin?
Vil helst ikke dø i en alder af 21 år

et råd til begynder dosis ville også gøre mig glad, da jeg er lidt bange for at tage en for høj dosis=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man kan ikke dø af meskalin. Så vidt jeg ved er der aldrig konstateret dødsfald som følge af meskalin.
Meskalin ligger dog i den tunge ende af den psychedeliske skala, og i skal nok forberede jer på et dybt og længere varende trip.

Andet ubehag kan være hvis i ikke har forberedt kaktussen godt nok. I kan slippe for meget fysisk ubehag ved at følge tilberedningen i denne guide.
http://www.thenook.org/archives/tek/MeP ... ration.htm

Med hensyn til dose, så kan du kigge på dette skema.

http://www.erowid.org/chemicals/mescali ... dose.shtml

En god begynder dose, ville vel ligge et sted imellem 200-300mg.

Med hensyn til din LSA oplevelse og dens inflydelse på et meskalin trip, så er der måske andre som kan hjælpe.

God tur, og pas på dig selv ;)

Medlem
Brugeravatar

Meskalin er et ret tungt psychedelia - så er det en god idé at indtage det til en fest?
Pas hvertfald på med doseringen.

Medlem
Brugeravatar

Jablan skrev:
Men da jeg havde en dårlig oplevelse med lsa frø( mine blodårer trak sig sammen) jeg ved godt at lsa og meskalin ikke er det samme ;)

Må jeg lige høre hvordan du ved at dine blodårer trak sig sammen? Lyder ikke så rart... :shock:

Vær gode ved jer selv og de andre til festen og gem det til en aften hjemme hos en af jer i stedet. En del af "ritualet" ved at drikke meskalinbryg består af at kaste kaktussen op igen og det er nogle meget voldsomme mavekramper som giver en lyd som mest af alt lyder som en selvdødgnu der er ved at kaste sine indvolde op, hvilket nok ikke vil fremkalde de fedeste reaktioner hos de andre gæster til festen.

Ved ikke om man også kaster op når man indtager meskalin i gelatinekapsler. Nogen der kan svare på det?

Lav en hyggelig setting derhjemme med en spand hver, masser af stearinlys og 12-14 gode albums i stil med Entheogenic, Shpongle, Carbon Based Lifeforms, Ott, Dimension 5, Ra eller hvad I nu selv kan li' af musik og sørg for at købe en masse frugt for det plejer at være lækkert på sådan en tur til Neptun.

God tur! :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Da jeg indtog meskalin for første gang i sidste uge oplevede jeg ingen kvalme, måske fordi jeg havde spist nogle caps med stødt ingefær og fastet inden da eller måske fordi min mave er lidt hardcore.

Jeg pulveriserede mit meskalin fuldstændigt og blandede det med drikkeyoghurt, det smagte stadig afskyeligt, men fik det ned forholdvis hurtigt - det handler om at synke hver mundfuld så hurtigt som muligt! ;)

Medlem

jeg fik noget der hedder Vasokonstriktion - http://en.wikipedia.org/wiki/Vasoconstriction.

det var yderst ubehageligt, og jeg troede jeg skulle dø, alle mine blodårer trak sig sammen, mine pulsårer lignede sytråde, og arme og ben nærmest skrumpede og var kolde og følesesløse, og kunne ikke strække dem.
Mit hoved var rød som en tomat(går ud fra at blodet kun kom ud i de vitale organer) Hjerne, hjerte, lever osv....
der gik over 24 timer inden jeg så normal ud igen=p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Plejer hovedet ikke at blive rødt fordi der strømmer masser af blod til det?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Its all in your head jablan. angst er næsten forprogrammeret i et meskalintrip.
Ikke at det nødvendigvis er noget skidt, det er som andrer der har prøvet det, et tungt psykedelia der bør tages med omhu i høje doser.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Kaktuste bevirker i en "almindelig dosis" en ret væsentlig forøgelse af blodtrykket efter min erfaring, sammenligneligt med f.eks. MDMA, en. +30-40mmHg systolisk blodtryksforøgelse. Så hvis man har kredsløbsproblemer kan meskalin nok godt give diverse komplikationer. Det er i hvert fald ikke noget jeg ville ordinere til en hjertepatient.

De vasokonstriktive effekter er dog på ingen måde at sammenligne med LSA/ergine.

Angående kvalme, så er det bedste trick jeg er stødt på for at undgå det simpelthen at indtage skidtet langomt. Brug 45 minutter til 1 time eller halvanden på at drikke teen i små slurke, så maven får tid til langsomt at optage det. Hver gang du har taget en slurk så snup en lille slurk saft eller noget for at fjerne smagen, og det er nok bedst hvis det ikke er noget, der indeholder en masse syre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]