Jablan skrev:
Men da jeg havde en dårlig oplevelse med lsa frø( mine blodårer trak sig sammen) jeg ved godt at lsa og meskalin ikke er det samme

Må jeg lige høre hvordan du ved at dine blodårer trak sig sammen? Lyder ikke så rart...
Vær gode ved jer selv og de andre til festen og gem det til en aften hjemme hos en af jer i stedet. En del af "ritualet" ved at drikke meskalinbryg består af at kaste kaktussen op igen og det er nogle meget voldsomme mavekramper som giver en lyd som mest af alt lyder som en selvdødgnu der er ved at kaste sine indvolde op, hvilket nok ikke vil fremkalde de fedeste reaktioner hos de andre gæster til festen.
Ved ikke om man også kaster op når man indtager meskalin i gelatinekapsler. Nogen der kan svare på det?
Lav en hyggelig setting derhjemme med en spand hver, masser af stearinlys og 12-14 gode albums i stil med Entheogenic, Shpongle, Carbon Based Lifeforms, Ott, Dimension 5, Ra eller hvad I nu selv kan li' af musik og sørg for at købe en masse frugt for det plejer at være lækkert på sådan en tur til Neptun.
God tur!