DrGreenThump:
Der er forskel på hvordan man ryger. Bong, joints w/e.
Joints kan kæderyges. Bong kan også kæderyges.
Bong kan misbruges, så ledes joints.
Jeg ville bare pointere at han skal passe på. Fordi bong ændre en tolerance til MAX bare på et par dages bong. Det sker ikke helt på samme måde med joints. Jeg har selv den holdning, jeg ryger bong i sjældne tilfælde, hvis nu en kammerat har fået købt sig en flot ny bong, så tar jeg da gerne et hovede eller to.
Ellers synes jeg det er direkte klamt og ulækkert, at ryge bong hver dag. Side og slamme på bongen, føj det kunne jeg aldrig finde på. Jeg har bare erfaret at (næsten) alle jeg kender der begyndt at suge bong i stedet for joints, sender sin tolerance op på max og de ender ofte med at ikke fortage sig andet en at bong slamme! Du skal ikke fortælle mig at joints forhøjer din tolerance ligeså meget som bong. Du kommer til at savne suset og den hurtige røg der blir blæst ned i dine lunger, tro mig. Du vil ikke kunne blive skæv af joints og skal bare have mere og mere. Du får at se om og når tiden er inde går det op for dig.
Det er blot mine egne erfaringer og u anset hvad du siger så mener jeg bestemt bong er noget værre skidt at ligge sig ud med. Desuden finder jeg det mere stilet (ikke for at være sej haha), hyggeligt, socialt og en hvis normalisering i forhold til en bong. Synes tit jeg får den der fornemmelse at hvis der går for meget bong i det, så er det så usselt og junkie agtigt. Bare min holdning! - Husk nu! Jeg har hverken sagt at du/i/ eller nogen som helst, ender sådan og ej heller at du/i/ eller nogen som helst er junkier, usle eller lign!
Altså, hvis du ryger har du også råd til det. Så hvorfor spare? Dog kan jeg se fordelen ved at ryge rene cannabis produkter på piper el. små "bonger". Det er rent og sundt. Sundere end en joint med tobak i, ja. Men så kunne man jo blive ved, man kunne jo også bare undlade tobakken og fylde rent cannabis i

Go ryger folkens