Ja bad trip er også det vi er kommet frem til.
Vi er skam begge kommet over det, ryger også stadig hash, er helt klart over at det hele kun foregik oven i mit eget hovede.
Jeg er lidt mere interesseret i bare at forstå bedre hvad der sådan set skete. Kan jeg havde været psykotisk? eller bare et virkelig virkelig bad trip.
I ambulancen og på hospitalet havde jeg det fint (dvs. jeg så ikke ting der ikke var der, film fornemmelsen var væk, og jeg var ikke bange for at dø) Der var vi bare mega mega skæve og trippet. Hvilket er enormt sjovt at tænke tilbage på nu

I ambulancen sad vi som to zombier og gloede på hinanden, hvorefter jeg peger på min veninde og spørger "har du det også underligt?" og så siger hun "ja.. har du det også underlig?" og så får bare et hysterisk grineflip begge to og fik ambulance mændene til at fælde en tåre eller to af grin også. Jeg prøvede lidt at kommunikere med med manden, men det lykkedes ikke, det eneste jeg fik ud af ham var "du har det bare lidt spacy, det går over om nogle timer"
Jeg bliver stadig flad af grin når lige jeg tænker delen efter min "død" i lejligheden

Vi har været nogle røv irriterende tøser på hospitalet, godt jeg da får lidt ud af mine skattekroner..