Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 00:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey har min 50cm viking glas bong til at stå i fryseren med 2 gummi proppe på slamrøret og så gummi-bundproppen i selve bongen... kan gummiet flække eller kan glasset flække hvis den ligger for længe??? OG hvor lang tid tåler den glas bong at ligge i min dybfryser blandt andre varer og lign...??????? har endda isterninger nede i bunden, over slamrøret..

FUCK jeg er skæv, please reply

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis glasset bliver kølet langsomt ned, så sker der intet med det.

Husk at vand udvider sig ved overgangen fra flydende til fast form, så at smide glasbongen i fryseren med vand i, er ikke den bedste idé.

Medlem
Brugeravatar

Lige præcis...Hvis du gerne vil ha kølet røg fra en bong kan du også bare købe en med såkaldt "ice" det er for det meste 3 fordybninger i glasset der gør at du kan smide isterninger i røreret, de behøver ikke koste mere en end en 2 til 300 kr hvis det bare er det man vil prøve :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
DrGreenThump skrev:
Lige præcis...Hvis du gerne vil ha kølet røg fra en bong kan du også bare købe en med såkaldt "ice" det er for det meste 3 fordybninger i glasset der gør at du kan smide isterninger i røreret, de behøver ikke koste mere en end en 2 til 300 kr hvis det bare er det man vil prøve :)

Man kan også bare købe sådan en spiral, til is, som passer i alle bonger (om ikke andet kan man ihvertfald få den til det) - Tror sådan en fætter koster omkring en fisk.
Dog synes jeg ikke at isterninger i en bong gør nogen synderlig forskel, hele piben skal være nedkølet før at forskellen indtræffer IMO.

Til trådstarter: Bare rolig, det skulle den godt kunne holde til, men tag isterningerne op fra bunden.

Medlem
Brugeravatar

Nåå ja det rigtigt, du kan godt få en såen en spiral ting :D syns faktisk det virker overraskene godt med isterninger i røret når det kommer til kold røg, det bare ikke noget jeg gør så tit, og så ødelægger det jo også lidt "flowet" i bongen...syns jeg ihvertfald :) anyways såen en spiral fætter på man ku lave af noget ståltråd?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]