cake skrev:
Xtreme skrev:
cake skrev:
Du kan vel presse det sammen til en lille klump og ryge det

Hvorfor pokker presse det sammen når det alligevel skal noldres ud igen?

Ved ikke med dig, men selv grinder jeg ikke min hash når jeg ryger den, foretrækker små nolder <- hvordan staves det egentlig ? en nold, flere nolder

?
Ariairriair :
Ryst, kan man vel ligeså vel kalde trichomes eller peter pan, eller hva man nu ellers vil kalde det

Og da det ikke er rystet af planten, men mere faldet ned gennem sien, vil det vel være mere oplagt at kalde det nedfald end ryst

Grinder sin hash?? Så skal det satme være en tør lorte hash for det kan lade sig gøre

Jeg vil helt have den findelt så meget som muligt, så det bliver fordelt jævnt i hele mixet. Men det er jo i bund og grund en smagssag
Kaneda88 skrev:
Ariaji skrev:
Som du vel selv kan slutte, så synes jeg ikke det er ligegyldigt. Og umiddelbart synes cake heller ikke det er ligegyldigt. Hvorfor vores diskussion da er helt fin...
Men hvis du synes det er ligegyldigt (og fred være med at du synes det), hvorfor kommenterer du det så? Hvis du virkelig var ligeglad, så ville du da bare ignorere vores lille indbyrdes diskussion.
Jeg kan godt lide at have styr på begreber og fakta.
Jo mere korrekt man omtaler ting, jo færre misforståelser opstår der.
Og misforståelser er da noget af det man helst vil undgå på et skadereduktionsforum.
Fordi man kan spørge sig selv om man bliver mere lam af de ene end af det andet.
Nogen gange er det bare shit the same - og meget ubetydeligt, og så får folk det til at lyde som meget mere end hvad det er .. hvorfor ? fordi der er penge idet.
Så du mener at Ariaji generelt udtrykker sig så klart, fordi der er penge i det?