Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 13:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psychedelia.

Når jeg ryger og går i seng skæv, så når jeg vågner har jeg på en måde tømmermænd, altså ikke ligesom når man har drukket sig fuld men på en anden måde. Er det kun mig der har det sådan eller er der også andre? Hvad er det der gør at man har det sådan når man står op?

Mvh.
Pismis

Junior medlem

Rent placebo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Efter en heftig dag med røg, kan jeg dagen derpå også sagtens føle mig lidt tung i kroppen og en smule langsommere end normalt.

Hvorfor har man det så sådan? Tja, umiddelbart vil jeg mene det er fordi man har fået en lidt mere irritabel søvn grundet skævheden. Lidt ligesom man heller ikke sover lige så godt når man er fuld.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg ikke har røget ret meget, og står tidligt op på f.eks. en hverdag, ligger jeg slet ikke mærke til det i skolen. Men en fredag hvor jeg får røget lidt mere, går sent i seng og står sent op, er jeg meget sløv næste dag. Hvis jeg har været meget skæv, føler jeg mig så sløv næste dag at jeg stadig er lidt skæv og ikke rigtig fungere, hvis jeg nu f.eks. skulle arbejde. Det er meget normalt, men tømmermænd vil jeg ikke kalde det.

Medlem

Arthur Spooner skrev:
Hvis jeg ikke har røget ret meget, og står tidligt op på f.eks. en hverdag, ligger jeg slet ikke mærke til det i skolen. Men en fredag hvor jeg får røget lidt mere, går sent i seng og står sent op, er jeg meget sløv næste dag. Hvis jeg har været meget skæv, føler jeg mig så sløv næste dag at jeg stadig er lidt skæv og ikke rigtig fungere, hvis jeg nu f.eks. skulle arbejde. Det er meget normalt, men tømmermænd vil jeg ikke kalde det.

Nej, vil jeg heller ikke, men vidste ikke lige hvad jeg ellers skulle kalde det :P

Medlem
Brugeravatar

Har aldrig oplevet "tømmermænd" i forhold til hash. Eller jo, hvis man virkelig har røget mere end normalt og går sent i seng og tidligt op, så kan man godt være lidt sløv i det. Ellers ik syns jeg, Tror måske det har lidt at gøre med hvor meget man er vant til at ryge på en dag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg sover som regel 1-2 time længere hvis jeg ryger 1-2 timer før sengetid.. Røgen kan godt fucke ens søvn op.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]