Jeg har efterhåden trippet nogle forskellige psykedeliske stoffer. Et par gange har jeg fået kommentarer om, at jeg har ekstremt store pupiller, når jeg tripper, hvorefter jeg har kigget mig i spejlet og erfaret, at de har ret! Mine pupiller bliver næsten så store, så der ikke er andet en sort farve i dem.
At jeg har store pupiller rager mig egentlig en dyt, men blev lidt chokeret, da jeg så mig i spejlet og undrede mig over, at mine venner ikke har det på samme måde, når de tripper. F.eks. tog jeg LSA frø i weekenden sammen med en kammerat, jeg har trippet med et par gange og en der var førstegangsbruger af psykedelika. Min "erfarne" ven og jeg tog ca. 30% (2 frø ca.) mere end førstegangsbrugeren, men alligevel blev førstegangsbrugeren langt mere væk - hvilket er klart. På mange måder var jeg den, som var mindst påvirket, eller den, der befandt mig bedst i trippet (det tør jeg ikke gøre mig klog på

), men jeg var alligevel den eneste der havde så grande pupiller. Er det normalt? Er udvidelse af pupiller ved brug af stoffer individuelt? Er egentlig bare nysgerrig

.