Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 00:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lsa
Junior medlem

hey jeg var på et sygt lsa trip her i sidste weekend hvor det endte med at jeg besvimede og lå og brækkede mig lige ude foran en butik hvor det gik helt galt. er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at der Lsa´ens skyld at jeg besvimede eller der er en anden god forklaring ?

Titel: Re: Lsa
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køb En Havn
Hvad spiste du ? HBWR ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Og i så fald, hvor mange spiste du? Og var du påvirket af andet? Hvor lang tid var du væk osv osv?

Junior medlem

det var HBWR og det var ca 5-8 frø jeg spiste. de var skrallet og havde ligget i vand natten over så tog jeg frøene og tykkede på dem så alt saften kom ud og så drak jeg vandet. de havde ligget i. ved heller ikke om det er normalt men fik utrolig ondt i mine ben kunne slet ikke bevæge mig i ca 40 min. ?

Medlem

dgaa1991 skrev:
det var HBWR og det var ca 5-8 frø jeg spiste. de var skrallet og havde ligget i vand natten over så tog jeg frøene og tykkede på dem så alt saften kom ud og så drak jeg vandet. de havde ligget i. ved heller ikke om det er normalt men fik utrolig ondt i mine ben kunne slet ikke bevæge mig i ca 40 min. ?

tror det er meget normalt.. jeg lå også totalt smadret med ondt i benene første gang jeg tog HBWR. Synes sku det er et lorte stof.
Men måske bare dårligt førstehånds indtryk?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
dgaa1991 skrev:
hey jeg var på et sygt lsa trip her i sidste weekend hvor det endte med at jeg besvimede og lå og brækkede mig lige ude foran en butik hvor det gik helt galt. er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at der Lsa´ens skyld at jeg besvimede eller der er en anden god forklaring ?

Havde du nogle smerter eller noget? Jeg fik møg ondt i maven den eneste gang jeg spiste HBWR. Smerte kan vel godt i nogle tilfælde føre til at folk besvimer, selvom der måske kun er tale om meget mild smerte. Vi er jo alle forskellige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den smerte du har fået burde ikke sende dit til tælling midt på gaden foran en butik.
Og slet ikke med den dose, det der er vigtigt er at man er sikker på at al skralden er kommet af de skide frø.
For LSA i sig selv er sådan set er rigtig godt begynder stof, da det jo er lidt som en lillebror til LSD.
Hvis ikke du har taget andre stoffer, så synes jeg godtnok det er mærkeligt at du falder om og besvimer af en alm dose frø.
Hvorfor er det at du har lagt frøene i vand natten over? Så kunne du lige så godt bare tygge dem på almindelig vis.

Junior medlem

det er fordi når du ligger dem i vand blir de helt bløde og så får man den maksimale effekt ud af frøene og vandet man drikker (det er en der har en butik der fortalte os det) men altså havde ikke særlig mange mavesmerter det var utrolig mildt og alt skralden var kommet af ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den med frøene er vist det man kan kalde en minirøver :)
Det er rigtigt man kan udlede LSA'en i vandet, men det kræver normalt at man knuser dem for at få størst mulige overflade areal af frøene ;)
Hvis du ønsker at mindske mavesmerter og andet ubehag, så er et ekstrakt det du skal lave næste gang i stedet for at putte dem i vand og drikke det hele. lol. Hvor tror du at de S9 giftstoffer der sidder på skallen ryger hen når du putter frøene i vand? :)
Kan du ikke godt selv se at det var et salgstrick fra ham i butikken? ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Obama skrev:
Den smerte du har fået burde ikke sende dit til tælling midt på gaden foran en butik.
Og slet ikke med den dose, det der er vigtigt er at man er sikker på at al skralden er kommet af de skide frø.
For LSA i sig selv er sådan set er rigtig godt begynder stof, da det jo er lidt som en lillebror til LSD.
Hvis ikke du har taget andre stoffer, så synes jeg godtnok det er mærkeligt at du falder om og besvimer af en alm dose frø.
Hvorfor er det at du har lagt frøene i vand natten over? Så kunne du lige så godt bare tygge dem på almindelig vis.

Obama said it. Tyg dog de frø, det virker og så er man fri for alt det vand pjaskeri. Skræl dem, tyg dem. Kanske du har fået nogle usle frø der har været dårlige? Jeg har aldrig oplevet noget lignende dig på HBWR, det lyder ret ekstremt. Kan der være snakke om et giftstof som bliver aktivt når det kommer i kontakt med vand?

Junior medlem

altså skraldede dem også først d: og så knuse dem og så i vand og så vente 24 timer ca. og så spise og så drikke lol

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
dgaa1991 skrev:
altså skraldede dem også først d: og så knuse dem og så i vand og så vente 24 timer ca. og så spise og så drikke lol

Don't do 'em again :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, så har du ikke gjort det vilde forkert, hvis man skal bruge den metode med at knuse dem i vand inden indtagelse.
Og du har ikke været på andre stoffer samme aften?

Junior medlem

nej var jeg ikke men røg lidt senere

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Havde du fastet inden? En af mine venner har oplevet noget lignende efter indtagelse af ~10 frø efter at have fastet i 24+ timer.

Desuden er det med S9 svjv en røver.

/Edit: Og desuden er tyske lavpris supermarkeder måske det værste sted på denne jord. Også i upåvirket tilstand.

Ok, hvis man har en hang til grimme fliser, rod på alle hyler, en markant gennemtrængende stank af klor og måske denne klodes mest umotiverede personale, så er det noget nær optimalt, men hvem har også det? En anden gang, så sørg for at have købt ind inden i kaster jer ud i noget nyt.

Hvis man render rundt og laver ting man måske ikke helt har lyst til/ikke føler sig helt sikker ved (på stoffer... Nåja, måske også uden?) kan det være med til at frembringe angst/ubehagelige virkninger.

Junior medlem

j havde faktisk ikke spist i lang tid men det var nu kun fordi jeg glemte det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]