Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hi, jeg leder efter noget hjælp. :D Jeg er desværre ikke så vidende omkring tjald, pot etc., selvom jeg ryger en god joint et par gange om ugen.
Men jeg var på vej ind til staden og jeg blev stoppet af en flink fyr fra Anima som ville shanghaje mig og vi endte så i en samtale om den gode gamle ryger. Han anbefalede mig at lave en troldmand, og som den lille positive tøs jeg er købte jeg noget skunk og pot, og satte min lid til at sælgeren ikke snød mig. :wink:

Så, ville bare høre hvordan man mixer den korrekt, inklusive pot og skunk forholdet. Behøver man en bong, eller kan den rulles som joint? Skal det være 50/50 og hvor meget tobak skal i, etc.?
Ved godt det er meget amatør agtigt, men vi skal jo alle starte et sted. Tak på forhånd.
:tnx:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En troldmand er da hash og skunk/pot?
Jeg plejer at putte halv/halv, som i halvdelen af den mængde hash, jeg plejer at putte i en joint og selvf. ligeledes med skunk/pot. Lidt over en halv smøg burde være fint, men du bestemmer jo selv, hvor stor din joint skal være.
Og nej, du behøver ikke bong. :P Generelt er det også dumt at ryge et troldmands-mix på bong. Det skal sgu nydes i en joint!

Junior medlem

Du kan gøre det på mange måder : )
Hvis jeg var dig, nulre den skunk godt ud ( hvis det er et topskud )det samme gør du med potten - så rist en smøg og bruge halvdelen af den/ måske lidt mere,
En troldmand er ikke noget specialt, altså, du kan ikke blande det på en korrekt måde, har du 2 forskellige slags pot,tjald,skunk eller noget i den stil, og du blander de 2 forskellige rygere, ja så har du en troldmand, troldmand er bare et navn for " at krydse to rygere "
Så derfor kan du mixe forholdet imellem skunk og pot som du vil.
Skunk er klart stærkest - og du kan proppe lidt mere skunk end pot i hvis du vil, og få en god basker hvis rygeren er i orden ;)

Personligt havde jeg nok taget en kvart til en halv smøg og så rent skunk : ) og måske lavet noget the på potten hvis der var nok hehe, ryger ikke pot.
Men skunk :D thats the shit hehe -

En god troldmand jeg syndes godt om er fek.s et halvt gram 90er i en joint, med lidt tobak og lidt skunk, og evt lidt andet hash af en art : ) noget sjovt noget..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Slaske skrev:
Du kan gøre det på mange måder : )
Hvis jeg var dig, nulre den skunk godt ud ( hvis det er et topskud )det samme gør du med potten - så rist en smøg og bruge halvdelen af den/ måske lidt mere,
En troldmand er ikke noget specialt, altså, du kan ikke blande det på en korrekt måde, har du 2 forskellige slags pot,tjald,skunk eller noget i den stil, og du blander de 2 forskellige rygere, ja så har du en troldmand, troldmand er bare et navn for " at krydse to rygere "
Så derfor kan du mixe forholdet imellem skunk og pot som du vil.
Skunk er klart stærkest - og du kan proppe lidt mere skunk end pot i hvis du vil, og få en god basker hvis rygeren er i orden ;)

Personligt havde jeg nok taget en kvart til en halv smøg og så rent skunk : ) og måske lavet noget the på potten hvis der var nok hehe, ryger ikke pot.
Men skunk :D thats the shit hehe -

En god troldmand jeg syndes godt om er fek.s et halvt gram 90er i en joint, med lidt tobak og lidt skunk, og evt lidt andet hash af en art : ) noget sjovt noget..

Den der med, at en troldmand er at krydse to rygere, har jeg også hørt før. Jeg nægter at kalde en standard blandet med semi for en troldmand.

Junior medlem

John D. Rockefeller skrev:
Den der med, at en troldmand er at krydse to rygere, har jeg også hørt før. Jeg nægter at kalde en standard blandet med semi for en troldmand.

Nej okay :D den er muligvis rigitg nok, ryger sku heller ikke standard hehe :)
Sorry- edit : med ryger mener jeg en god slasker :) eller bare en god ryger altså..

standard ? puhadada.. hovedpinetjald

Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for de hurtige svar, det var meget simplere end jeg gik ud fra! :D
Så vil jeg da glæde mig til i aften, hvor jeg skal stene noget ørkenens sønner, drikke the og ryge min første troldmand!

Junior medlem

hey kelly, den bedste troldmand jeg kan forestille mig er, som du forhåbentligt også kan lide? heh :)

2-3ristede smøger
1.1-5g luxus røg, marok/kashmir evt
0.5-1g dejligt skunk, WW evt :)

go ryger =)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Bliv klar på at blive ramt i antennen

Junior medlem

Blå time skrev:
Bliv klar på at blive ramt i antennen

Jeg kunne ikke selv sige det bedre..
og...eehm... husk nu at være lidt forsigtig med den the der.. den kan virkelig komme bag på en.
Men du kommer helt sikkert til at sove godt, så du skal nok ikke drikke den hvis du skal op kl 4 i morgen tidlig :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
En RIGTIG troldmand er i min verden ren pot og hash. Hvis det er tobak i, er den ikke fortryllende nok.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]