BisMann skrev:
Lizard, hold dig da for det der ulækre tjald og brug mindre af ægget dér i stedet, no offence overhovedet, men det er højst sansynligt langt mere sundhedskadeligt dét der tjald, end end dit førværende forbrug af ægget. Vend dig til at bruge mindre af den gode hash, eller find en anden god hash at ryge mindre doser af, hvis det er fordi tollerencen er for høj for ægget.
... Nårh ja, og så er det foresten bare min mening, og ment i din bedste interesse.
Så enig, så enig

Det har også taget mig nogle år at finde ud af, men køb det bedste hash du kan få, og så bare doser lidt mindre. Nogle gange skal man dog passe på ikke bare at komme til at ryge derudaf af den gode ryger, men tænke sig lidt om med den!
Kan klart anbefale at købe en ordentlig vægt, så man bedre kan styre hvor meget du putter i jointen!
Jeg har flere gange her på det seneste stødt på noget sort/meget mørkt hash, som har været rigtig blødt, men som ikke har duftet af noget videre, og slet ikke smagt specielt godt.
Virkningen var også ret så svag, specielt i forhold til hvordan det så ud!
Men det virkede helt klart som om den var blandet op med et eller andet; "den sorte enke" kunne måske godt være noget i den stil?