Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har anskaffet mig noget krypton kratom igennem DinMor.dk. Krypton kratom er et kratom ekstrakt som åbenbart lavet til "duftoplevelser" og som tilsyneladende er blevet tilført "a generous helping of fragrant". Er der nogen der ved om det kan indtages rekreationelt?

Jeg skal måske lige tilføje at det er under beskrivelsen på bagsiden at der står det med "fragrant". under "ingredients" står der bare "Premium Finely Powdered Indonesian Kratom Leaf, Pure Kratom Extract"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Og hvad så? :roll: ....

Men hvis det er erfaringer du leder efter kan jeg kun sige at det virker helt fantastisk, meget stærkere virkning uden ubehag (udover lidt behagelig kløen og nogle knap så behagelige svedeture). På grund af den lille dosis smager det ikke desideret grimt. Du skal dog være meget opmærksom med ikke at overdoserer!

Efter min erfaring er der til 3 monster kogere i en pose, og jeg er endda en semihærdet kratom bruger.

Edit

Årh fuck undskyld :oops: .. Det er mig selv der stener for meget :mrgreen:

Ehm ja det er som skrædersyet til at stene på, eller til at holde sig i den der ½ drøm ½ vågen tilstand, og i mindre doser kan man stort set bruge de fleste sammenhænge uden at blive specielt mærkelig eller sløv. Faktisk virker det både som afslappende og stimulerende. Men jo stører dosis jo mere dominere den afslappende effekt og des mere rusagtig føles ens tilstand.

Du skal også være opmærksom på at du som regel er ret stenet og halvtræt dagen efter.

Senest rettet af Åndsamøbe 10 jul 2008 22:23, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Åndsamøbe skrev:
Og hvad så? :roll: ....
Spørgsmål bliver nu altid så venligt modtaget her på forummet....... :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
SvendHatbassist skrev:
Jeg har anskaffet mig noget krypton kratom igennem DinMor.dk. Krypton kratom er et kratom ekstrakt som åbenbart lavet til "duftoplevelser" og som tilsyneladende er blevet tilført "a generous helping of fragrant". Er der nogen der ved om det kan indtages rekreationelt?

Jeg skal måske lige tilføje at det er under beskrivelsen på bagsiden at der står det med "fragrant". under "ingredients" står der bare "Premium Finely Powdered Indonesian Kratom Leaf, Pure Kratom Extract"

Grunden til at der skrives at det skal bruges som røgelse/samlingsobjekt - whatever.. Er at man på den måde kan omgås fødevarerkontrol, da der skal en del licenser igennem før man kan godkendes til dette....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hmm, hvis du slet ingen erfaringer har med det, så opløs knap en kvart teskefuld, eller ca. 1/6 af pakkens indhold i en kop kogende vand og drik det på nogenlunde tom mave. Faktisk ville det nok være fornuftigt at prøve med lidt mindre først, folk reagerer lidt forskelligt på det ... Hvis ikke du mærker noget i løbet af et par timer så redoser.... Det er ikke en voldsom rus i lave doser, så måske ligger du ikke engang mærke til den første gang, men man kan få det ret fysisk dårligt på højere doser.

Titel:
Junior medlem

Jeg har en del erfaring med kratom, både blade, resin og ekstrakt. Grunden til jeg skriver er at jeg kom i tvivl da jeg så dette produkt. Jeg er klar over at man selvfølgelig proklamerer at sælge kratom produkter til aromaterapeutisk anvendelse og lign.

Jeg har bare misforstået beskrivelsen på bagsiden og troede at producenten havde tilføjet noget til ekstraktet. Jeg endte naturligvis med at stole på hvad der stod med småt ud for ingredienser.

Ellers tak for svarene

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg vil råde folk til ikke at starte med mere end 0,5g krypton første gang. 0,8g er ret stærkt og på kanten til at være for meget for nogle, 1g er en ret kraftig dosis og der skal ikke ryges meget tjald på denne dosis før det bliver for overvældende.

Men yderst behageligt og meget bedre end noget andet kratom ekstrakt jeg har prøvet

Junior medlem

Jeg har købt mig noget kratom pulver over nettet.

Vil gerne hører hvordan det skal indtages for at få den nødvendige effekt?

Medlem

Lidt gammelt topic at poste i :)

Hvad slags kratom er det? ekstrakt?
Der brude gerne stå noget med x15 eller x20

Og velkommen til :cheers:

Junior medlem

Geografisk sted: Bag skærmen
Det er blevet testet i Tyskland, og har vist sig at indeholde O-Desmethyltramadol og koffein, det indeholder vidst ikke nogle naturlige kratom alkaloider

Ville bare lige advare jer om det ikke er naturligt, men et syntetisk stof, hvis i nu ikke bryder jer om den slags...

Kilde: (kan ikke huske hvor jeg læste det, men den her tråd beskriver det også, hvis i scroller længere ned på siden)

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=64188

Dedikeret medlem
Brugeravatar

komule skrev:
Det er blevet testet i Tyskland, og har vist sig at indeholde O-Desmethyltramadol og koffein, det indeholder vidst ikke nogle naturlige kratom alkaloider

Ville bare lige advare jer om det ikke er naturligt, men et syntetisk stof, hvis i nu ikke bryder jer om den slags...

Kilde: (kan ikke huske hvor jeg læste det, men den her tråd beskriver det også, hvis i scroller længere ned på siden)

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=64188

FIndes der kun et eneklt produkt, der sælges under navnet "Krypton"? Jeg har taget det regelmæssigt over de sidste fire-fem måneder tror jeg, og har lige fået noget nyt.
Ku være rart at vide hvis det er noget andet end jeg troede, jeg har proppet i hovedet. Effekten er dog god og behagelig...

SÅ er der nogen der ved, om der kun findes den ene slags Krypton, eller om der er flere produkter under samme navn? Forbuddet her på siden mod at diskutere konkrete forhandlere og produkter gør det lidt svært at stille et helt klart spørgsmål...
Jeg har kun læst de første to sider af den tråd du linker til...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]