Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har en vold fed læder rør, går ud fra det er en tjubang, som jeg har røget på i laang tid. Hvordan gør jeg den bedst ren? Nogen der ligger inde med et råd?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Hej og velkommen til!
Du har røget på den i lang tid, men ved ikke om det er en tjubang? - fair nok!

Afhængig om der er meget aflejret snask inden i, så ville jeg starte med at lave et udskrab med en (lang) kniv, hvorefter jeg ville væde en klud eller nogle stykker køkkenrulle med husholdningssprit (93% ethanol) eller isopropylalkohol, IPA, og rense bang´en på indersiden.
Både IPA og 93% husholdningssprit kan opløse det aflejrede snask, sod, tjære og rester af klump!
Det kræver ikke meget tankevirksomhed at rense et cylindrisk rør - det er egentlig bare at gå igang ;)

Junior medlem

Ja okay, det var ikke på den måde. Vidste enlig godt det er en tjubang, men er skæv og tænkte ikke lige over det :)
Men tak for tipet, den smager også lidt bedere nu :)
Nogen der har et tip til rengøring af merskumshoved, på ydersiden?

Medlem

Det er vel bare at slibe det med et stykke fint sandpapir. Selvfølgelig kun hvis der ikke er en masse fine udskæringer i det

Medlem

Sprit igen, også en tandstik eller ispind som skraber, merskum er lidt blødt selv om du har røget flere år på samme hoved..
Når hovedet er rent gnider du ydersiden af merskumshovedet på siderne af din næse, det sved der kommer derfra er lidt tykkere og fungerer som lak for merskumet, og det bliver knaldblank og se på..

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Chas skrev:
Sprit igen, også en tandstik eller ispind som skraber, merskum er lidt blødt selv om du har røget flere år på samme hoved..
Når hovedet er rent gnider du ydersiden af merskumshovedet på siderne af din næse, det sved der kommer derfra er lidt tykkere og fungerer som lak for merskumet, og det bliver knaldblank og se på..

Så man skal pudse sin merskums hoveder med næse sved... :?:

Medlem
Brugeravatar

Brown skrev:
Chas skrev:

Så man skal pudse sin merskums hoveder med næse sved... :?:

Haha den var sgu ny!
Det skal helt klart prøves :D
Jeg pusser mit hoved med NÆSESVED! cool

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Ja det er ikke noget jeg har hørt om før... Dog er der heller ikke så mange i min omgangs kreds der sveder synderligt meget om/udaf næsen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo heller ikke rigtig sved han mener, men det fedtlag der ofte ligger på næsen.

Medlem

Ham over mig havde kapacitet til at regne det ud.. :cheers:

(tak Ariaji...)

Medlem
Brugeravatar

fuck min næse sveder!

Medlem

Et halvtgammelt merskumshoved.
Billede
1. Med en tungefugtet finger, gnide gnide gnide gnide ginde gnubbe gnide ginde gnubbe, indtil det mørke " beskyttende lag" forsvinder i fnuller og det lidt pænere gulhvide tilrøgede merskum kommer frem igen.
2. Næsen! Nede i bunden?? På siden?? Dér hvor næsen starter med at bule ud ved det forreste af kinden, den rundbue nogen kan vrikke med??? -
-Derfra bunden og hele vejen op langs ydersiden af hvor næsen så at sige sidder fast, og en lille cm ud på det forreste af kinden under øjet, når man prøver at mærke efter, er det lige i det område hvor man lidt mere "soft" end i resten af skærmen.
Man gnider så næse"fedtet" af og ind i bonghovedet på dette område, og det skal lige siges her med det samme, at efter man har gjort dét, er det en rigtig smart idé lige at kigge sig i spejlet før man gør noget som helst andet!!.
Man kan komme til at ligne en indianer!!
Og vupti
Billede
Hvad jeg ikke selv lagde mærke til på "før" billedet, var den lille lysplet faktisk lige i midten øverst på hovedet, ikke før jeg selv lige læste indlægget igennem for fejl og så dem begge som i gør nu.
Det min lampe i loftet og den kan, bevars ja, også ses på før billedet.!

Men altså der gnides til man ikke gider mere, da det næsten virker som fedt og læder,
og der bliver sergenten aldrig rigtig tilfreds i Full Metal Jacket.
Så klø bare på.
Mit bonghoved er rent nu, by natures way....

fræ væ me d
:joint:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]