Et halvtgammelt merskumshoved.

1. Med en tungefugtet finger, gnide gnide gnide gnide ginde gnubbe gnide ginde gnubbe, indtil det mørke " beskyttende lag" forsvinder i fnuller og det lidt pænere gulhvide tilrøgede merskum kommer frem igen.
2. Næsen! Nede i bunden?? På siden?? Dér hvor næsen starter med at bule ud ved det forreste af kinden, den rundbue nogen kan vrikke med??? -
-Derfra bunden og hele vejen op langs ydersiden af hvor næsen så at sige sidder fast, og en lille cm ud på det forreste af kinden under øjet, når man prøver at mærke efter, er det lige i det område hvor man lidt mere "soft" end i resten af skærmen.
Man gnider så næse"fedtet" af og ind i bonghovedet på dette område, og det skal lige siges her med det samme, at efter man har gjort dét, er det en rigtig smart idé lige at kigge sig i spejlet før man gør noget som helst andet!!.
Man kan komme til at ligne en indianer!!
Og vupti

Hvad jeg ikke selv lagde mærke til på "før" billedet, var den lille lysplet faktisk lige i midten øverst på hovedet, ikke før jeg selv lige læste indlægget igennem for fejl og så dem begge som i gør nu.
Det min lampe i loftet og den kan, bevars ja, også ses på før billedet.!
Men altså der gnides til man ikke gider mere, da det næsten virker som fedt og læder,
og der bliver sergenten aldrig rigtig tilfreds i Full Metal Jacket.
Så klø bare på.
Mit bonghoved er rent nu, by natures way....
fræ væ me d