Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: århus
hej :wink:

Jeg skal til staden om en uges tid og har sagt til mine venner at jeg tog noget med hjem. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig at ryge dem rigtigt rigtigt skæve, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal tage med hjem ? har læst en del debatter om samme problemstillinger, men har haft lidt svært ved at beslutte mig. Det eneste jeg har prøvet fra staden er noget kashmir, white widow og sort nepal (kunne godt tænke mig noget der stikker det).

jeg er elsker skunk så skal klart have lidt af det med hjem. jeg er også åbent for andet hvis i kan anbefale noget :mrgreen:

(jeg skal købe for omkring 600-800kr.) og gerne lidt forskelligt da jeg holder af en god troldmand. :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Hvis vi snakker skunk, så prøv bubblegum eller hawk :) - ellers orange haze er også fint, dog ikk så gode som de andre 2 imo.
Hvis vi snakker hash, ja selvom du allerede har prøvet deres kashmir, så er det en af mine favoriter pga. den dejlige smag.
og hvis i skal være rigtig skæve, så køb en 120'er kashmir, men du kan også blive fint skæv på en 90'er..
efter min mening er det dumt at købe 100'er og 110'er, da jeg faktisk syns at en 90'er giver meget lignende og god stabil virkning
men en 120'er kan du dog ikke tag fejl af, den syns jeg altid slår meget hårdt :lol:

og forresten - når du kommer helt fra århus, så husk at gem dit weed i skridtet eller lignende, det ville være surt at komme
hjem med en bøde på et par tusind og intet weed til dig og drengene, bare et godt råd!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Såvidt jeg ved er der også forskel på hvilken pusher på staden du bruger. Du kan godt blive snydt på staden. Jeg syntes mange lyder som om at det at det er købt på staden er lig med god kvalitet. Jeg har prøvet mindre god hash fra staden. Det var måske ikke dårligt men det behøves ikke være god kvalitet derude. Hvis du køber meget hash så spørg om du må lave bobletesten. Hvor du tager en ligther tæt på hashen hvis hashen så bobler er der stor chance for at det er godt.

Junior medlem
Brugeravatar

jo tak, men skal også ryge lidt der inde så jeg tager det med hjem jeg synes best om :)

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg kunne også godt tænke mig at vide om de færdigt rullede joints derinde er noget der er noget værd at købe ? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Køb en, ryg den og vurder selv. Hvis du alligevel skal derover og bruge noget tid på Staden, så er det da bedre at gøre sine egne erfaringer end hvad en masse tilfældige mennesker siger på nettet.
Kvaliteten svinger ekstremt på Staden. Hvis du er heldig finder du noget godt, det er ikke rigtig noget vi kan eller vil hjælpe med.

Junior medlem
Brugeravatar

det er self rigtigt hvad du siger :) ville bare høre om i havde nogle ting i kunne anbefale derinde fx. "bubblegum skunk" så jeg vidste hvad jeg skulle lede efter derinde.
ved godt at kvaliteten svinger en del derinde, men som jeg skrev tidligere så vil jeg prøve det og så tage det med hjem jeg synes godt om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan i hvert fald godt give min anbefaling af Bubblegum med. Det er lækkert.
Men ellers bare læs om nogle sorter du synes der er interessante, på nettet... Der er så mange opslagsværker der giver god information.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køb En Havn
Kan anbefale det meste 120'er skunk, har sjællent været ude for at det har været noget lort.

Kredes: Har hørt noget om at de nogle gange checker ved skridet. Har aldrig været ude for det så ved ikke om det er rigtigt. Nogle som ved om det er rigtigt eller bare en skrøne ?

Medlem

Jack von Hashluder skrev:
Såvidt jeg ved er der også forskel på hvilken pusher på staden du bruger. Du kan godt blive snydt på staden. Jeg syntes mange lyder som om at det at det er købt på staden er lig med god kvalitet. Jeg har prøvet mindre god hash fra staden. Det var måske ikke dårligt men det behøves ikke være god kvalitet derude. Hvis du køber meget hash så spørg om du må lave bobletesten. Hvor du tager en ligther tæt på hashen hvis hashen så bobler er der stor chance for at det er godt.

så vågner vi lige op engang. hvis du bevidst køber dårlig hash, så er det dårlig hash, om det er fra staden eller ej. hvis du køber noget nold over "90er" og stadig får dårlig hash, så er du blevet taget usandsynligt vildt i røven, og det ser jeg alligevel sjældent. og NEJ jyder, man får det ikke til 90kr grammet, nok nærmere 30-40-50-60kr, det afhænger jo af sælgerens humør, om du kender ham osv.

aarhus til københavn er da alligevel noget af en tur for 6-800kr? skrab de sidste 7-800 sammen og køb en halv plade, så slipper du da for den rejse i noget tid :peace:

Junior medlem
Brugeravatar

okay tak :)

nej det er ikke bare for at købe for 600kr men fordi jeg skal være sammen med nogle gamle venner :) og så fik jeg lige skrabet sammen til de 600-800kr. som jeg valgte at tage lidt ryger med hjem til vennerne for :) og har forresten været på en gang staden før og synes næsten bare at det er turen værd i sig selv. peace.

Medlem

Geografisk sted: København
Som sagt svinger det meget og det kommer an på, hvad tid på dagen og hvilke dage du er der. Og når vi jo ikke kan sige, hvor vores yndlings pushere står er det lidt svært. Men en god kashmir-ryger det går man ikke galt af.

Men mit råd vil være lad være med at tage de første og forreste boder.

Omkring færdig rullede joints, så svinger det meget med, hvem du køber det af. Nogle gange er de ligesom du selv ville rulle dem og andre gange smager de mistænkeligt meget af pot, når du har købt og betalt for en skunkjoint.

Junior medlem

Geografisk sted: Lever min hverdag i helvede, Men weekend i himlen.
Af Hash, kan jeg klart anbefale Sort Marokko. Det er efterhånden et stykke tid siden at jeg har været på staden, og røget marok, men skulle da mene at det er muligt at finde derinde.

Omkring færdig rullede, giver jeg Sugarplum helt ret, men af dem jeg har prøvet derinde fra, har det nu for det meste været udemærket ryger, måske ikke altid til prisen, men har endnu ikke været ude for at få noget dårligt derinde (:
God tur, og god ryger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
BryGs skrev:
Jack von Hashluder skrev:

så vågner vi lige op engang. hvis du bevidst køber dårlig hash, så er det dårlig hash, om det er fra staden eller ej. hvis du køber noget nold over "90er" og stadig får dårlig hash, så er du blevet taget usandsynligt vildt i røven, og det ser jeg alligevel sjældent. og NEJ jyder, man får det ikke til 90kr grammet, nok nærmere 30-40-50-60kr, det afhænger jo af sælgerens humør, om du kender ham osv.

Hvornår har jeg sagt at man skulle købe dårlig hash? Jeg forstår ikke hvorfor du quoter mig, syntes ikke rigtigt dit indlæg har noget med mit at gøre.

Medlem

Geografisk sted: Århus
120 - 140 ryger.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Men en god kashmir-ryger det går man ikke galt af.

Det er rigtigt, at man ikke går galt i byen med en GOD Kashmir!
Problemet er dog, at de smådumme bistandsklienter som sælger hashen derude, har en tendens til at kalde en ganske almindelig marok for kashmir - muligvis fordi de selv synes det lyder sejt, selvom det blot er en halvdårlig papryger.
Man skal virkelig have sanserne åbne, hvis man skal købe noget ordentligt tjald.
En 90 kr´s ryger kan sagtens være bedre end en der sælges til 120-130 kr. Man skal ikke udelukkende lægge vægt på prisen. Det er muligt at købe rigtig god tjald til 60kr/g, som er langt bedre end den til 120kr i udsalg på staden.

Vær opmærksom på, at hele den generelle pushermentalitet på Staden har taget en kedelig drejning, så det nu mest af alt handler om at holde balancegangen mellem størst mulig profit og dét at hustle (ukendte) kunder for lige netop så meget, som det gældende marked kan bære.
Det er synd at det er Brian bistandsbums med rockerrelationer, som nu står derude og forpester miljøet, i stedet for de gode gamle pushere, som vidste hvad de solgte og nærmest gjorde en ære ud af at sælge det bedste...det var fordums tider...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
de må og vil aldrig tjekke dig i skridten, med mindre du er en mistænkt "pusher". vil jeg påstår!
og det KAN betale sig at følge dette råd, tro mig ;)..

Junior medlem

Efter politiet fik "ryddet" staden, synes jeg det har været meget småt med udbuddet af skunk... Dog kommer jeg sjældent derinde før 2-3 stykker om natten, hvor de fleste er gået hjem, men de 5 stykker der er tilbage har aldrig noget skunk... Så ligesom andre har foreslået, ville jeg anbefale 120'er...

Junior medlem
Brugeravatar

tak :D

Medlem

Geografisk sted: Århus
Ja HUSK det nu. Ned i nosserne. Det virker hver gang, med mindre du er straffet for euforiserende stoffer før.

Sidst jeg var på staden (sidste weekend) Havde de massere af grønt. Mere end de plejer synes jeg. Dog holder jeg mig mere til hashen da den ikke altid selv kan laves :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]