Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MediCanna
Medlem

Geografisk sted: JyllAnd
Hej,

Er der nogen der har erfaringer med denne plante? Frøsælgeren påstår at THC indholdet kan kommer på 25% Det synes jeg lyder lidt vildt.

Titel: Re: MediCanna
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Jeg kender ikke noget til det strain, og efter at have søgt lidt frem og tilbage efter nogle der har, har jeg ikke fundet så meget. Men hvis du bestemmer dig for at prøve den, så vil jeg, og sikkert også mange andre, gerne høre nærmere. :-)

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hej.

En god ven dyrkede præcis den omtalte "MediCanna" med stor success. Nu er han også den bedste jeg kender til at dyrke, og får altid fremragende resultater hver gang. Jeg kan huske den pga. den høje THC level. Eller det fortalte han i hvert fald. Han dyrkede den i en årgang hvor han havde problemer med arme og ryggen. Det hjalp på hans smerter og bedøvede ham helt. Af hvad jeg kan huske var virkningen kraftig, og den indtog hurtigt. Om den virkelig (kan) indeholde(r) 25 % THC aner jeg ikke. Men positiv view fik planten helt sikkert fra mig af ;)

Medlem

Geografisk sted: JyllAnd
Kristian12 skrev:
Hej.

En god ven dyrkede præcis den omtalte "MediCanna" med stor success. Nu er han også den bedste jeg kender til at dyrke, og får altid fremragende resultater hver gang. Jeg kan huske den pga. den høje THC level. Eller det fortalte han i hvert fald. Han dyrkede den i en årgang hvor han havde problemer med arme og ryggen. Det hjalp på hans smerter og bedøvede ham helt. Af hvad jeg kan huske var virkningen kraftig, og den indtog hurtigt. Om den virkelig (kan) indeholde(r) 25 % THC aner jeg ikke. Men positiv view fik planten helt sikkert fra mig af ;)

Jeg har fundet ud af, at det er det samme som Medijuana. Og det påstås fra flere kilder, at THC indholdet kan komme op på 25%. Det er nærmest en hash plante! Anyways, jeg vil prøve at få fat i nogle frø. Det kunne være interessant at se om det passer.

Ang. dyrkning, så er det ikke så svært at få gode resultater. Jeg sværger til en blanding af komposteret hestemøg, renset muldjord og bakkesand. Ca. 40/40/20. Det plejer de altid at være glade for..

Medlem

Geografisk sted: Århus
Helt sikkert. Meld tilbage engang når du fået nogen frø og måske får plantet nogen. Det ville jeg gerne se, hygge.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]