Har selv været i sådan en situation. Lang periode med rygning lige fra morgen og til jeg gik i seng. Så er der lige pludselig gået 4 måneder og man står der og tænker lidt wtf?! Inviter nogen søde piger op eller nogen kammerater. Drik nogen bajere og lidt go vodka måske. Hyg jer, tænk ikke på weed. Som Ariaji skriver, hjælper det med at motionere - det skriver jeg under på ! Tag i bio, bowling, disko dasko - Der er mange aktiviteter at tage sig til. Ellers hvis i ikke er glade for at drikke, brug hashen i stedet for øllerne i weekenderne - Sæt grænser! Hyg dig på et par mildere måske (Sativa) joints. Det handler om at vende tanken. "Hvis vi ikke har noget røg, så skal vi bare have noget ellers keder vi os for sygt" - Hvad gjorde du før du røg fx? Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har røget, men kan da tydelig huske mine unge glade dage, i 16 - 17 års alderen. Før jeg begyndte at ryge var der mange andre ting at fortage sig (Og det er der stadig hvis man ryger). Man glemmer det bare, for så ryger vi jo bare en joint ikk? Hold sammen, hold på hinanden så ingen af jer "falder i" Håber du kan følge mig

Kender fx. en gut der har røget i 6 år uden pause. Ja han ser ikke for køn ud mere med det lange hår og skæg. tihi.. Tænk på alle de damer i går glip af :O