Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 20:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A
Hej med jer.

En kammerat kontaktede mig i dag angående hans nylig indkøbte pot, hvorefter han kom forbi.
Han har købt en pæn slat pot, desværre er der ingen virkning.

Da jeg så posen var alt "potten" grinded(hakket) til atomer, det minder lidt om oregano. Fint nok, en betænksom pusher. Det går dog straks op for mig at lugten slet ikke er så kraftig som forventet, men jeg gav det dog en chance alligevel.

SKUFFET!

Lige meget hvilken fordeling af tobak/pot vil lortet fandeme ikke brænde ordentligt, derudover lugter det brændte lidt af kul/grillbar på en måde? Virkningen er der slet ikke, jeg forsøgte mig med alle redskaberne, ingen effekt overhovedet.

EDIT: Glemte lige at sige at når der endelig kommer gang i jointen bliver en stor del af papiret sort og på en måde vådt som om den sveder? Ved ikke om det har noget at sige, men det bliver lige nævnt.

Jeg håber derfor der er nogle hjælpsomme personer herinde som kan svare på hvorfor det pot er så pisse ringe.
Min egen teori er at de har sorteret alle topskuddene fra og derefter bare taget resterne og så pulveriseret det.

Spørgsmål:
- Hvad er det han har købt?
- Da det er umuligt at ryge og slet ikke giver en rus, er det muligt at trække nol på det?

Har i nogle ideer eller forslag så bare skriv, kunne være rart at få nogen ideer på bordet.

På forhånd tak

- JTJ

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Du er muligvis blevet snydt, det kan være en form for tørret urt eller whatever. Lugten og de sorte aflejringer tegner ikke godt.
Nu er det pot og det synes jeg personligt ikke er det fedeste at ryge, det skal en del til og det smager ikke så godt. Angående at det er fugtigt, prøv at tørre det og ryg igen, hvis stadig uden virkning, så smid skidtet ud.
Du svarer selv på spørgsmålet om at trække nol, hvis det ikke giver virkningen vil et ekstrakt højest sandsynligt heller ikke.

Medlem

Lyder som det er nogen fuskere der har trukket honeyoil på det, også solgt det... (det kan gøres på frisk høstede materialer og derved indholder plantematerialet stadig rigtig meget vand = dårlig forbrænding)
Kan også være som du er inde på, at de har fjernet topskud og andet god røg også grinded bladene??Lugten kan jeg ikke svare på, da brændt kul og lugten af en grillbar ligger temmelig langt fra hinanden???
Mange bruger også en kaffegrinder eller lign, til netop at slå trichromerne af for at lave lidt hjemmelavet hash, restproduktet vil være en masse grønt kværnet materiale, stort set uden virkning.

Mest hælder jeg til at det er restproduktet fra en bublebag?? (efterfølgene er det grinded for at skjule der netop ingen effekt er i det.)
Masser af vand + is og en god gang høst, bankes rundt en 15-20 min i spanden, når man tager høsten op af vandet igen, er det kun blevet ganske lidt mørkere (ikke meget) men nu er der faktisk intet overhoved i plantedelene der kan gøre en skæv.
Jeg har lagt mærke til mine "weedboller" jeg laver fra den vandtræksmanøvre, brænder usandsyndlig dårligt i tønden, selv efter de har ligget en hel uge og tørret??

Skal til det igen her i weeken, så engang i næste uge kan jeg lige skrive hvordan en joint med den slags pot i opfører sig når jeg sætter den til støvsugeren. (hvis jeg husker det??)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Chas skrev:
Masser af vand + is og en god gang høst, bankes rundt en 15-20 min i spanden, når man tager høsten op af vandet igen, er det kun blevet ganske lidt mørkere (ikke meget) men nu er der faktisk intet overhoved i plantedelene der kan gøre en skæv.

Arh! Så burde du virkelig prøve at bruge de samme rester en gang til. Du vil være overrasket over hvor meget du kan få ud af at gøre det 2-3 gange ekstra!

Jeg har prøvet at bore rundt i 20 minutter uden pause, hældt vandet fra, tilsat nyt vand+is og brugt det samme materiale igen. Jeg har prøvet at få næsten lige så meget ud af anden gang, som første gang. Så har man energien og lysten til det, så kan jeg stærkt anbefale at arbejde med det 2-3 gange.

Til trådstarter vil jeg bare foreslå at trække nol på det... Hvis der er noget nol tilbage, jamen så tillykke. Så har I da lidt der kan ryges. Hvis ikke, så smid lortet ud og lad være med at tænke på der er blevet spildt penge. Sådan er det nu engang.

Medlem

Ariaji skrev:
Chas skrev:

Arh! Så burde du virkelig prøve at bruge de samme rester en gang til. Du vil være overrasket over hvor meget du kan få ud af at gøre det 2-3 gange ekstra!

Jeg har prøvet at bore rundt i 20 minutter uden pause, hældt vandet fra, tilsat nyt vand+is og brugt det samme materiale igen. Jeg har prøvet at få næsten lige så meget ud af anden gang, som første gang. Så har man energien og lysten til det, så kan jeg stærkt anbefale at arbejde med det 2-3 gange.

Til trådstarter vil jeg bare foreslå at trække nol på det... Hvis der er noget nol tilbage, jamen så tillykke. Så har I da lidt der kan ryges. Hvis ikke, så smid lortet ud og lad være med at tænke på der er blevet spildt penge. Sådan er det nu engang.

Ariaji???? :gud: :joint: Du sikker på du ikke er shivas søn???

Som sagt skulle jeg til at lave en klump her igår, og takket være dig, lavede jeg ikke bare den "normale" klump, men dælme om jeg ikke fik
endnu en der var ca halv så stor :lol: Og ja det er fakta lige god kvalivare..
Har godt tænkt på at man nok kunne "trække" mere på det, men der må jeg sige jeg blev pænt overrasket i det jeg regnede med, at man fik godt og vel en 80-90% ud af det i første omgang??
(derfor den lille opskrift til trådstarter)
Men nej, jeg måtte sande fra igår til idag at der tydeligvis er (meget) mere tilbage. :tnx:

Så til trådstarter..
Jeg fik prøvet at lave en joint ud at nogen ovntørrede topskud der var kommet i kaffegrinderen.
Når jeg satte en håndstøvsuger på og røg den igår (jeg skulle ikke nyde noget) blev den ikke sort på papieret.
Har så taget og gjort forsøget her igen i morges, denne gang med noget der bare havde tørret i nattens løb på noget avispapier over en lunken radiator.

Denne joint svarer meget godt til beskrivelsen af det trådstarter beskrev med sort papir som sveder??

Så så som Ariaji skriver, og i selv har som forslag, træk nol på det og får i noget, tillykke, ellers har han/i jo bare betalt for endnu en lektion erfaring.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Forrest på de dyre rækker...
Lorten skrev:
Du svarer selv på spørgsmålet om at trække nol, hvis det ikke giver virkningen vil et ekstrakt højest sandsynligt heller ikke.

hmm.. det skal man sq ikk engang sige.. det kan godt være han har fået pot der er vasket.. derefter bliver det nemlig også noget underligt noget... men mit forslag er.. tag en halvliters flaske, og fyldt en smule i og kør lightergas igennem.. hvis der kommer olie ud af det,så er det cannabis..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]