Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle sammen...

Sad lige og fik en god ide...

Måske nogen der ude som har viden om forskellige måder at lave udtræk på...

Har hørt div metoder: Sprit, Gas,
Har i hørt noget som hedder honing hash, ren nol med honing..

Har prøvet det :shock:

Blev godt blæst selv efter 3 kopper kaffe, sparkede det endnu mere røv..
Seriøst Psychedelic TRIPP... Nåh, kan jeg altid fortælle mere om..

Hehe Sry,

(Back On Track.. div metoder at lave udtræk på...)

MasterKush :peace:
-----------------------

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har aldrig hørt om nol med honning, men jeg kan forestille mig at honning, som for en stor del består af sukker, vil smage rigtig grimt når det bliver brændt af. Tror du ikke bare det er en misforståelse af udtrykket honey-oil, der på engelsk bruges om nol af god kvalitet som ikke indeholder klorofyl og derfor har samme farve som honning?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Brug IPA til at udtrække nol - er ihvertfald min foretrukne metode. Matas er din vej ;)

Honning skal ikke blandes i dit produkt, da som ovenstående siger at det vil smage forfærdeligt, og jeg tror også din misforståelse ligger i honey-oil eller at det hedder en honeybee-extractor.

God vind.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
æter er vejen frem. en solrig dag med en lukket baghave.
smid hele høsten op i et fad og så ellers bare en omgang æter over.
så venter du til æteren er fordampet og så skraber du bare.

og hvis du keder dig voldsomt undervejs så tag en god sniffer over fadet, det skullle underholde dig i en god 5 minutter.

(dette var en joke, gør det ikke medmindre du har for mange hjerneceller) ;)

Medlem
Brugeravatar

Francis Begbie skrev:
og hvis du keder dig voldsomt undervejs så tag en god sniffer over fadet, det skullle underholde dig i en god 5 minutter.

haha! :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://psyhosting.info/xp3rt/hashguiden/

Prøv at læse den her.
Der står de mest normale metoder listet plus links til diverse guides.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Æter er bare voldsomt dyrt - isopropylalkohol har altid virket glimrende i min bog..

Junior medlem

Tak alle sammen! :D

Fede tråde der er blevet lagt ind, Go'stil.. :rocking:

Ja, som sagt har hørt at:

IPA. ja, skulle vejen frem... hvis det bliver gjort rigtig.. næsten ren nol..

Æter. nej, som sagt alt for dyrt, helt sikkert også alt for farligt og med stor chance for Alvorlige brand skader (selv i sol).. Men (helt sikkert) vejen frem, til ren nol..!!

(Nogen Andre ider om hvordan man laver 100%) (REN NOL)

Ps, sikkert et sygt Blæss på 5min.. :P
Efterfulgt med en go'omgang hovedpine.. Tror jeg da..

Ang, honing-nol. Er 90% sikker på at det var NOL-HONING... selv om jeg self var lidt skeptisk, om det var el ikk var nol..

-Smag: Lidt stærk, med et hint af honing og sukker..

-Lugt: Sød honing, et hint af sukker..

-Konsistens: presset blade, tilsat nol-oil og honing med sukker.. klistret men samtidig fedtet olie agtig..

-Virkning: Mest phys, med en go' sofa kogger..

Mvh Masterkush :peace:
---------------------------

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Forstår ikke hvorfor isopropylalkohol anbefales som det bedste. Jeg synes det trækker alt for meget klofofyl og andet skidt med. Synes bedre om butangas, det trækker tilmed kun få af de sløvende stoffer ud, og nol'en giver dermed en lækker frisk og inspirerende sativa-rus. Tilmed er det hurtigere at fordampe væk end iso, der er ganske svært at få ud af olien (synes jeg, nogen tricks? Bruger normalt vandbad).

Den med nol tilsat honning og sukker må du sgu længere ud på landet med :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg tror det med honning er en simpel forveksling.
der er nemlig mange steder hvor de kalder nol for honey-oli.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe skrev:
Forstår ikke hvorfor isopropylalkohol anbefales som det bedste. Jeg synes det trækker alt for meget klofofyl og andet skidt med. Synes bedre om butangas, det trækker tilmed kun få af de sløvende stoffer ud, og nol'en giver dermed en lækker frisk og inspirerende sativa-rus. Tilmed er det hurtigere at fordampe væk end iso, der er ganske svært at få ud af olien (synes jeg, nogen tricks? Bruger normalt vandbad).

Det bli'r jo et helt andet produkt med butangas - klart renere, men hvilket mærke skal man vælge for, at undgå tilsætningsstoffer der ikke fordamper?? Har selv lavet gasudtræk flere gange uden, at kende til eventuelle biprodukter - derfor vil jeg være lidt påpasselig med det - desuden skal dette gøres udendørs!! =)

Wiki Admin
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
Det bli'r jo et helt andet produkt med butangas - klart renere, men hvilket mærke skal man vælge for, at undgå tilsætningsstoffer der ikke fordamper?? Har selv lavet gasudtræk flere gange uden, at kende til eventuelle biprodukter - derfor vil jeg være lidt påpasselig med det - desuden skal dette gøres udendørs!! =)

Gå ned i en tobakshandel og spørg efter lightergas mærket med ZERO IMPURITIES. Sådan noget man bruger til lidt dyrere/finere lightere. Så skulle der ikke være nogen problemer med urenheder.
Og ja forhelvede, gør det udendørs eller slet ikke! :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nå ok, cool - vidste jeg slet ikke fandtes... Jamen så er butan da klart vejen frem, udbyttet ikke helt så stort, men satans potent!=)

Junior medlem

Jeg har også de bedste erfaringer med Butan:) Det blive simpelthen bare kraftigere!

Medlem
Brugeravatar

En jeg kender har udtænkt en super smart metode (syntes jeg) med rensebenzin. Ja nu tænker i nok alt muligt i stil med: argh benzin der er jo en masse beskidte ting i!!! Og arghh det trækker alt formeget klorofyl, men det kommer jeg til senere :)
Det skal lige siges at jeg ikke selv har prøvet dette.

1. Man tager alt sit trim/grene og hvad man nu ellers vil trække nol på, og putter det ned i en spand eller en anden form for beholder der er ren og meget vigtigt ikke bliver opløst af benzinen!!!

2. Så hælder man noget rensebenzin ud over og så kværker man ellers bare alt sit trim med evt. en ske til benzinen bliver helt mørkegrøn eller nærmest sort af klorofyl, kortere tid kan nok også gøre det men det er lige meget.

3. Nu skal vi "vaske" klorofylen ud af vores nol. Og til det skal vi bruge et filter til at filtrere alle planteresterne fra rensebenzinen, en flaske og evt en trakt som ikke bliver opløst af rensebenzinen. Og rensebenzinen skal så filtreres gennem filteret self, til den flaske som i nu bruger er ca. halvt fyldt med benzinen. Og det er så her jeg skal til at huske hvad det var han sagde, jeg tror det var noget i stil med: Så helder man vand i flasken til den er helt fyldt og lader nolen, eller så vidt jeg husker benzinen falde til bunds.

4. Når benzinen så er faldet til bunds hælder man bare vandet fra og der ved "vasker" man klorofylen ud af rensebenzinen. Og så gentager man step 3. en 5-6 gange eller til man er tilfreds, bare uden filteret for der er ikke længere nødvendigt da vi allerede har filtreret alle plantedelene fra.

nu ved jeg ikke lige om jeg har glemt noget, for har som sagt ikke selv prøvet denne metode, men det skulle efter sigende være en forholdvis nem metode når man først har prøvet det. og jeg ved heller ikke hvor lang tid det tager om at falde til bunds.

men man kan jo self også bare bruge gas metoden :D

Medlem

HopIFjordeN skrev:
Drupe skrev:

Så en skive engang om det med udtræk ved brug af forskellige sager.
Noget med at isopropylen og æter udtrak alt hvad der hedder cannabinoder, THC, THCV, CBD, CBDV, CBV, CBN, CBC og CBL (kan ikke lige huske flere) Æter tog bare ikke så meget andgreb på klorofylen.
Butangas havde en evne til kun at opløse THC og intet andet i planten, hvilket koncentrer THC mængden i honeyoil til op imod 95%

Det er lige hvad jeg kan huske uden at lette rumpetten.

EDIT: ikke 95% men 80 %..

Senest rettet af Chas 21 okt 2009 18:11, rettet i alt 1 gang.

Wiki Admin
Brugeravatar

Chas skrev:
HopIFjordeN skrev:
Drupe skrev:

Så en skive engang om det med udtræk ved brug af forskellige sager.
Noget med at isopropylen og æter udtrak alt hvad der hedder cannabinoder, THC, THCV, CBD, CBDV, CBV, CBN, CBC og CBL (kan ikke lige huske flere) Æter tog bare ikke så meget andgreb på klorofylen.
Butangas havde en evne til kun at opløse THC og intet andet i planten, hvilket koncentrer THC mængden i honeyoil til op imod 95%

Det er lige hvad jeg kan huske uden at lette rumpetten.

Jeg ville være dig meget taknemmelig hvis du kunne finde den kilde du har dette fra. Er meget interesseret.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Forrest på de dyre rækker...
Den bedste måde at lave nol på er med æter, det kræver dog meget plads omkring sig, helst udendørs.. så får man også kvali knark af det.. :D

Junior medlem

tror nok vi foretrække IPA..

Lige at gå til.. :D

Men hva så nu? hvad kan vi med det der er tilbage...

Vi ved at man kan bruge det til at bage med, osv..
men kan man ikk fyre op under det, på en el anden måde?? i stedet for at tilfredstile sin sult.. hehe..

Mvh MasterKush :peace:
-----------------------------

Moderator
Brugeravatar

Sagtens, man skal bare være noget mere varsom med det end hash, ellers ender man med at have det overalt på fingrene. Jeg plejer at samle/skærer en lille smule nol af med en kniv, og så tørre det af med ristet tobak. Derefter har man nogle små klumper af nol og tobak, man derfra kan nolle' ud på samme vis som blød hash.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]