Hej, har en rigtig god sort ryger ligende.
Skal til en fest her i aften hvor jeg evt. skal bruge nogle kager som er meget nemme at lave, eller noget guldkakao.
Mit spørgsmål til guld kakao er om man godt kan lave versionen med smør og normal kakao, og så køle det ned og drikke 8-9 timer efter det er lavet med lige så god effekt?
Eller er der nogen af jer der kender en MEGET nem og HURTIG metode til at lave nogle kager, småkager eller et eller andet der kan spises med tjall i ? Det er fuldstændig ligemeget hvordan det smager bare det virker og det slår HÅRDT
Har nemlig kun omkring en time til at tilberede det og lufte ud her i eftermiddag, så det skal helst ikke være for svært. Helst bare en opskrift med nogen gær mel og hampesmør der lige skal bages (Eller lign. hvis i forstår hvad jeg mener). Simpelthen det absolut nemmeste hvis i forstår hvad jeg mener? Tænkte på om man ikk kunne smelte nogen smør ca 20 g. lade lidt tjall simre sammen i et kvarter og så blande det op med noget te, lade det køle af og så ned i en flaske til i aften.
Tak for hjælpen