Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 05:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej forum - ny bruger her, jeg håber jeg poster det rigtige sted ;)

Jeg er blevet begavet med en dejlig dansk hampplante, dyrket udendørs i tang og kolort. Efter at have haft den hængende en uges tid (desværre ved alm. stuelys, håber ikke jeg har ødelagt alt for meget?) har jeg klippet den i stykker og lagt den i mit køleskabs grøntsagsskuffe, som jeg alligevel aldrig bruger. Om et par uger vil jeg så si skidtet, blande det med tobak og så sætte det tilbage i køleren i en hermetisk beholder. Overvejer også at rulle en masse joints på maskine og sætte dem på køl, så jeg ikke skal grise hver gang jeg vil have lidt røg.

Kommentér endelig, om jeg griber det nogenlunde fornuftigt an!

Vh. V.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jow, det kan man godt gøre.
Men jeg vil anbefale dig ikke at klippe det i stykker en anden gang =)
Så beholder du både smag og effekt i længere tid. Omend det nok fungerer fremragende at lade det ligge i køleskabets grøntsagsskuffe...

Jeg tror i hvert fald det kommer til at virke, uden problemer. Også det med at langtidsopbevare joints.

Junior medlem

Jeg har kun klippet/ brækket planten i stykker så store, at den kan være i skuffen. Og så var jeg MEGET heldig at falde over et indlæg om hasholie (som det også kunne ende med) - ellers var selve "hovedgrenen" røget ud ;)

V.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ah, ok!
Troede du havde kværnet det hele til en størrelse så det bare kunne komme direkte i dit mix :)
Lyder super, så. Prøv evt. at komme det i nogle lufttætte beholdere og luft ud i dem en gang om dagen i et par uger. Så får du en lækker smag og nedbrudt en masse klorofyl!

Junior medlem

Jeg kender min hukommelse for godt til at kaste mig ud i den slags ;) Ved, jeg kommer til at glemme det... Men, skulle det være klar om et par uger?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså hvis det er nogenlunde tørt, så kan du jo snildt ryge det nu :)
Men ellers jo, så er det klar til at blive røget om et par uger. Men hvis du virkelig vil gøre noget for smagen, så prøv at opbevare det i lufttætte beholdere!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]