Hiver frem i min gamle tråd her. Har nu endelig fået prøvet dette...
Fremgangsmåde: +0:00: Drak 3 glas vin indenfor ca. 1 time, herunder begyndte jeg også at koge noget vand. +1:00: Ud af vandet lavede jeg the på revet ingefær og pulviriseret Passiflora incarnata. +1:20: Drak theen samtidig med at jeg indtog 3 lettere knuste Anadenanthera colubrina frø. Røg samtidig halvdelen af en mild joint. +1:50: Lettere ubehag i maven. Drak endnu et glas vin. +2:00: Følelse af tryk og energi/strøm i hovedet. +3:00: Oplevelse af en utrolig varme igennem hele kroppen, øget kreativitet, musik lød bedre. +6:00: Følelsen i hovedet forsvandt.
Oplevelsen: Blev utrolig kreativ og følte mig i stand til at forestille mig en hel masse meget hurtigt, det ligesom kom til mig. Meget li' svampe come down, minus det geometriske og den connection som opstår mellem en selv og billederne. Jeg vil dog ikke sige at jeg så visuals, udover et på et enkelt tidspunkt. Omkring 1-1½ time efter jeg tog frøene, mens jeg lå ned og hørte musik, blev jeg nærmest slynget ned i min seng og mærkede en ekstrem varme brede sig i hele kroppen meget hurtigt, herefter mistede jeg følingen for min krop og mine arme og ben blev bestod nærmest kun af denne varme, uden et at have specifikke begrænsninger. Kunne sagtens hive mig ud af dette, og jeg skulle nærmest selv søge dybere ned i det for at opleve nogen effekt. Musik lød også bedre, mindende til dels om svampe, hvor specielle lyde kan føles lækre og dejlige på en eller anden måde, på svampe pleger jeg at sige at lyde (især elektroniske) bliver som at spise slik med ørene, her stod jeg bare i slikbutikken og så slikket. Gennem oplevelsen havde jeg en mærkelig fornemmelse i maven/kroppen samt en besynderligt tryk i hovedet, lidt ligesom en slags strøm med et tryk i.
Konklusion: Jeg mener helt klart at der var en eller anden effekt. Skellet mellem placebo og reel virkning var ikke særlig klar det meste af tiden og de to flød sikkert meget sammen.
Vil helt klart forsøge noget mere med dette, evt. i højere doser, og reducere mængden af blandingsstoffer. Grunden til at jeg eksempelsvis røg lidt, var for at lindre evt. maveubehag. Nu føler jeg dog at jeg har en langt bedre idé om dette forhold, hvorfor jeg vil prøve forsøget i en mere ren form.
_________________ "The intuitive cognition with anti-nihilism is a trigger for latent infant violence"
|