1. Hvor mange frø spiser man ca.? (har hørt flere forskellige beretninger om doser, så er forviret)
Mellem 100 og 150 er imo en god startdosis, start lavt hvis i ikke har erfaringer med psykedelika, evt. redoser med 100 og vent et par timer hvis i føler for det (gjorde jeg)
2. Er planten lovlig? den er på en side over ulovlige stoffer. men stadig kan den købes i forretninger/planteskoler?
Planten er lovlig ja, indtil videre, lad være med at blabre op omkring den til alle
3. og er der nogle specielle vækstforhold den skal have hvis man selv holder den derhjemme?
Lys og vand, søg og du skal finde. Den skal have meget lys
4. er der nogle bivirkninger ved hyppigt brug??
Det kan godt tage 1 dag at komme ovenpå ved en heftig tur, men ellers er der kun de risici der normalt forekommer ved bevidsthedsudvidende stoffer
5. er der et specielt navn for frøne fra en blå tragtsnerle?
Morning Glory
6. hvordan er smagen??
Yuuuuuuvddddrrr... Sådan ca. I starten var de fine nok, nu brækker jeg mig når jeg ser et frø

Knus lortet i en morter, og bagerst i munden sammen med lidt vand. Så smager det ikke af noget, bare skød hvis man skal tygge 10-15g stenhårde små frø (300-450frø)
Øv. Selv det at beskrive smagen får mig til at få det halv-dårligt

Får hurtigt en del syrligt klæbrigt spyt når jeg tænker på det
/edit: Glemte noget. Efter min mening er det et must at ryge noget tjald under trippet, giver det et godt tand ekstra mht. visuals og opfattelse af rusen som jeg synes er lidt kedelig alene. Måske vil i nok foretrække at tage LSA alene første gang