Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg efterhånden været en del gange på staden, dog kun i den ydre del. Indtil videre har alle min bongindkøb foregået fra boderne på den lille markedsplads, men ville høre om der fandtes nogle shops derude med bonger i højere kvalitet? Såsom roor eller lign.
Min lokale headshop lukkede for et stykke tid siden og siden har jeg desperat manglet en "rigtig" headshop :(.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
6) Ingen forhandlerlinks til følgende: Headshops,Growshops og lignende sider med stof relateret tilbehør/udstyr. Lovlige og ulovlige stoffer,kemikalier og lign.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Flot wannabeMod'et, men nu spurgte han jo ikke om links men om der findes ordentlige headshops på staden. :D

Jeg ved det ikke. Har kun været på staden 1 gang i mine yngre dage.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Nej jeg tror vidst det er det eneste. Besøger jævnlig staden når jeg køber ind men kender ikke til flere boder/butikker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
cake skrev:
Flot wannabeMod'et, men nu spurgte han jo ikke om links men om der findes ordentlige headshops på staden. :D

en ''adresse'' og et link er jo lige vidt.
jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare søger på nettet efter headshops i DK.

Junior medlem

Francis Begbie skrev:
cake skrev:

en ''adresse'' og et link er jo lige vidt.
jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare søger på nettet efter headshops i DK.

Fordi nu spørger han om der er headshops PÅ STADEN. Ikke i Danmark..... Gaaab!

Junior medlem

Læste reglerne inden og syns tydeligt at der står links og lignende sider. Så gik ud fra det kun var hjemmesider der var tale om.

Har også gentagne gange ledt efter headshops i dk på google, men der er ikke det store udvalg på sjælland, og slet ikke i nærheden af mig. Og så tænkte jeg at der nok var nogle herinde der var mere kendt på staden end jeg var :).

Medlem
Brugeravatar

Staden ligger nemlig ikke i danmark skal i jo lige huske!! lol
nope den har være oppe mange gange og man må ikke snakke om hvordan man anskaffer sig stoffer og remedier til indtagelse osv. det er en lidt latterlig regel. men sådan er det. gå ind på dcfonline.dk og sprøg. der er ikke samme regler

Medlem

Francis Begbie skrev:
6) Ingen forhandlerlinks til følgende: Headshops,Growshops og lignende sider med stof relateret tilbehør/udstyr. Lovlige og ulovlige stoffer,kemikalier og lign.

Med din mængde af lamme og intetsigende indlæg, syntes jeg du skal tie pænt stille, og sætte dig hen i skammekrogen ;)

Trådstarter - Jeg har ikke selv set Roor eller piber i samme kvalitet på staden, men prøv at spør' derude, det burde sgu kunne lade sig gøre at støve op :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]