Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Små joints?
Junior medlem

Hej, Psychedelia.

Jeg stødte igår ind i en ældre herre som røg nogen meget, meget små joints(DET TROR JEG DA DET ER???). De har ikke været meget længere end en 5cm. Hvad bliver disse kaldt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
tror du ikke bare det har været en rizla smøg? nogle mennesker ruller dem lidt ligesom joints for at spare tobak - da der ved den metode går mindre til spilde ved skodning.

Men uanset hvordan en "Joint" ser ud... så er JOINT bare slang for marihuana og tobak der er mixet sammen. eller joined together.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvad hedder det så hvis man ryger rent pot eller skunk :D?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

aner jeg sgu ikke - en shitty pind.... vil da hade at spilde det bedste grønne på den måde...
medmindre det er vaporizer....... så det noget andet...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
SPLIFFS!

.. vent.. spliffs betyder åbenbart ikke små joints.. troede jeg ellers det gjorde.. Store joints ligefrem? hmm..

Medlem
Brugeravatar

Vil mene de hedder reefers? Havde sev en periode med at lave joints af de små rizla. Har en meget god størrelse og er nemme og have på sig.

Medlem

ogger skrev:
Vil mene de hedder reefers? Havde sev en periode med at lave joints af de små rizla. Har en meget god størrelse og er nemme og have på sig.

Lyder smart. Der er ikke noget værre end at have en normal joint. For satan, de er svære at have på sig. Kan slet ikke ta det. :(

Og til trådstarter. små joints (også de meget, MEGET små) hedder.. wait for it.. JOINTS :shock: :cheers: :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
De er sikkert meget smarte hvis man kun er en . Men hvis der er flere der skal ryge er de der små rizla papirer virkelig irreterende man skal hele tiden lave nye joints.

Medlem

synes altid de er skod, jeg var bare irriterende og sarkastisk :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan det ikke have været de der små "cigaretter" fra (er det Indien"?) De smager ikke specielt godt,men hvis man ikke har nogen cigs kan de være okay.De var meget fremme i 80ne?Der var en lille rød tråd på nogen af dem.Det er IKKE narko,men en form for tokaks substitution?Smagen er parfumeret røget?

Medlem

Dem du snakker om er indiske "beedies" :) det er en smøg håndrullet i et blad der hedder "tendu", og de er tilsat en masse smagsstoffer. Såvidt jeg ved er de ikke til at finde i danmark længere :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tændstikken skrev:
Dem du snakker om er indiske "beedies" :) det er en smøg håndrullet i et blad der hedder "tendu", og de er tilsat en masse smagsstoffer. Såvidt jeg ved er de ikke til at finde i danmark længere :(

jeg bliver mega stenet af dem... er mega træt og ugidelig i 10 min efter jeg ryger en.. ret vildt..

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BryGs skrev:
ogger skrev:

Lyder smart. Der er ikke noget værre end at have en normal joint. For satan, de er svære at have på sig. Kan slet ikke ta det. :(

Og til trådstarter. små joints (også de meget, MEGET små) hedder.. wait for it.. JOINTS :shock: :cheers: :gud:

Du kunne jo eventuel investere i nogle joint hylstre - jeg kan snildt have en 20-30 prerolled joints på mig inden en fest - intet problem - hader at sidde og rulle pinde til fester - har det bedst med at kunne ryge dem som smøger....

Medlem

Child of Aum hvis du har 20-30 joints med til fest kan der fandme ik være meget i hver, det lyder da lidt sygt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor lyder det sygt trippolai?

Du skal lige regne med at jeg som regl er skudt til månen på diverse stimulanser og psykedelikas - cannabis ryger jeg til hverdag - så til fest - der bliver jeg klart mere rygetrængende.

Men i en fest joint - der er der helst .2g semi .2g ryger og .2g skunk i - sammen med ca 1 rød cecil. Det 12 gram røg i 20 pinde - altså 18 i 30. 18 gram røg - ryger jo snildt til en morgenfest og vil da slet ikke tænke på hvad der kan ryges på en fullblown narkoweekend - man ryger jo hash hele tiden når man er på narko - man bliver jo mere og mere fucked og wasted oveni hovedet - til sidst er man så high at, well, REAL FUCKING HIGH.

Samtidig har jeg så en 10-15g ryger i lommen til sådan en fest - kan jo være der er banger - chillums - jordefede - bonger eller andre fede rygemuligheder - det ikke til at vide - hader bare at gå glip af en ryger og hader når folk sidder og gerne vil ryge og der ingen røg er. Det handler om at hygge sig og hash er jo bare hash - man bliver skæv - det ligesom pointen - noget hash bliver man mere skæv af end andet - men helt blæst bliver man jo aldrig rigtig helt - det jo ren psykisk virkning - psykedelisk effekt - meget mildere end alle andre psykedeliske stoffer så derfor slår det ikke hårdere end man gør det til.... Nogle gange kan hash så være så stærk man ikke helt ved man skal gøre det til, det rart når det sker - så hashen virkelig god og desværre lige så sjælden....

P.L.U.R

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HAHA du må seriøst være med til de sygeste fester, CoA.
Thumbs up!

Medlem

Pivo_Cerveza skrev:
Tændstikken skrev:

jeg bliver mega stenet af dem... er mega træt og ugidelig i 10 min efter jeg ryger en.. ret vildt..

Lyder meget rigtigt, der skulle være en masse crap i...

Senest rettet af Tændstikken 01 nov 2011 09:31, rettet i alt 2 gange.
Ville kende forhandler

Medlem

Geografisk sted: Århus
Tændstikken: En kammerat havde et par pakker med fra Indien. Hold kæft mand, de smager vildt dårligt. Og jeg får det direkte dårligt i kroppen efter få sug. Prøv at åben en enkelt op og se hvordan tobakken ser ud. "Det skal fandme ikke ned i mine lunger igen! - "

Junior medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Men i en fest joint - der er der helst .2g semi .2g ryger og .2g skunk i - sammen med ca 1 rød cecil. Det 12 gram røg i 20 pinde - altså 18 i 30. 18 gram røg
P.L.U.R

:?
Hvorfor ødelægger du din skunk/ryger joint med en semi? :s
.. og skal der 6g røg i en joint, for at i kan blive high?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Botaniqator skrev:
Child of Aum skrev:
Men i en fest joint - der er der helst .2g semi .2g ryger og .2g skunk i - sammen med ca 1 rød cecil. Det 12 gram røg i 20 pinde - altså 18 i 30. 18 gram røg
P.L.U.R

:?
Hvorfor ødelægger du din skunk/ryger joint med en semi? :s
.. og skal der 6g røg i en joint, for at i kan blive high?

ikke 2. men .2 altså ikke 2.0 men 0.2
det giver 0.6 i hver joint, altså seks gram ryger i ti pinde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]