Halose skrev:
Jeg skal helst ikke have røget i lang tid inden. Altså gerne have haft en pause på omkring en måned, pga. den utroligt meget bedre skævert man så får!
Derudover skal jeg starte ud med at tænde jointen udenfor, og derfor er det en selvfølge at der skal være solskin udenfor, og klar, blå himmel.
Et stenkast fra hvor jeg bor, er der en masse flot natur og åbne vidder, og en mark med en bakke for enden med en bænk, hvor der er udsigt over hele søen, hvor man sidder rigtig hævet over det hele, og der er panorama ud over hele byen. Det er det optimale sted for mig at få en opturskoger på, hvis solen står højt osv. Det er virkelig flot deroppe!
Wooaw det lyder nice

invitere du ikke nogle af gutterne og guttinerne her fra psy med på skovtur en dag så

? Så tar vi god musik med, mad, og en masse haaaze
TicTac skrev:
^ mere skal der vel ikke til?

Altså .. hvis jeg har mennesker omrking mig jeg elsker eller holder meget af, solen skinder, jeg har go slasker i blodet, og nogle bajere, såå.. ja.. så er jeg stort set lykkelig

Men som der blev nævnt tidligere af Halose kan en lang pause med det grønne stads gøre unerværker !
Det er der jeg blir optimal lam.. en pause på 30 - 50 dages tid - og så et bonghoved med en 120 kr tjald ( eller bedre ) fra staden.. det er den ultimative lammert... hehe.. det ska lige siges man godt kan få det lidt underligt.. det meget sjællendt jeg bliver dårlig, har kun prøvet det 2 gange, den ene gang var det et nikotinchok fra bong, og den anden gang var efter et langt stop og så psycho slasker tjald på bong..
Jeg følte jeg svævede ned igennem sengen og blev nød til at rejse mig op flere gange.. fik det underligt.. men bedre efter en tår sodavand

men ja.. det kan give grumme/nice skæverter efter en pause.. selv på normal / standardt tjald..