Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Ja hvad gør i for at få en god skævert?

Skriv om alt lige fra hvordan i tager sug til hvad i tænker på. Hører i musik eller ser film.

Personligt får jeg bedste skæverter ved ikke at være påvirket af alkohol. ryge rent pot eller pot med andet hash i (troldmænd).
Jeg plejer at tage 1 sug holde det inde tage 1 eller 2 mere også puste ud også passe jointen videre.
Det vigtigste for mig er at der er noget jeg kan lege med et keyboard eller et eller andet sjovt.
Så kan det også være rigtig fedt med noget mad eller drikkelse. Is er en fantastisk ting når du er skæv.
Film og musik kan også være godt. Husker især på roskilde hvor jeg havde røget noget pot også skulle ind og se den sidste rævejagt (total bonghovede film). Nå men inden den starter er der en reklame for noget alkohol af en art og der er en masse stole der går rundt. Det var fanme noget af det sjoveste jeg har set. Dagen efter hvor jeg ikke var skæv og så død sne var reklamen ikke ligeså sjov.

Nå men hvad virker for jer. Hvordan får i de bedste skæverter?

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Ved at jeg kommer hjem, efter en lang hård dag på job :D

Så sætter jeg mig ned, og giver mig god tid til at lave en "perfekt" joint, som jeg kan sidde og hygge mig med.

i starten er det lange bløde sug, hvor røgen får lov til at blive i lungerene et par sekunder, inden det bliver pustet ud igen. Ellers så ryger jeg resten af jointen i stille og roligt tempo, mens jeg ligger og iagtager røgen :p

Mht til film og musik - foretrækker jeg noget god psy - især progressive når jeg er skæv! :D (derved ikke sagt film ikke er godt mens man ryger - men man får bare set så meget lort, og kan ikke huske den bagefter alligevel) HVORNÅR HAR JEG FRI FRA JOB! :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Sætte mig ned- ryger en fed :)
Ej... skal det være en rigtig rigtig positiv skævert er det ind på staden i det gode vejr med gode venner, få fat i noget orange haze eller anden god skunk, og fyre op på en ordenlig stor merskums chillum, ryge et par joint , drikke et par bajere, og så er den der :D !!! lykkeskævert
I ved den der - don't worry... be happy - følse :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg skal helst ikke have røget i lang tid inden. Altså gerne have haft en pause på omkring en måned, pga. den utroligt meget bedre skævert man så får!
Derudover skal jeg starte ud med at tænde jointen udenfor, og derfor er det en selvfølge at der skal være solskin udenfor, og klar, blå himmel.

Et stenkast fra hvor jeg bor, er der en masse flot natur og åbne vidder, og en mark med en bakke for enden med en bænk, hvor der er udsigt over hele søen, hvor man sidder rigtig hævet over det hele, og der er panorama ud over hele byen. Det er det optimale sted for mig at få en opturskoger på, hvis solen står højt osv. Det er virkelig flot deroppe!

Derudover plejer jeg at høre bestemt musik når jeg er skæv, og dette virker bedst for mig, hvis jeg har holdt en lang pause med urten op til denne dag.
Fordi så kommer skæverten meget mere bag på mig, på den gode måde, og hvis jeg så sætter noget bestemt musik på, det være sig trance m.m., så kan jeg komme i en fuldstændig euforisk tilstand.
Tror de fleste har noget musik der prikker på nogen bestemte behagelige punkter i sindet, og dette bliver for mig MEGET forstærket hvis jeg kombinerer det med THC.

Så det optimale for mig er en solskinsdag, flot natur, og ikke have noget at stresse over.
Hvis jeg er alene, så føler jeg skæverten givende på en bestemt måde, fordi at jeg så kan nyde den med musik i ørene, og bare koble fuldstændig fra.
Hvis det er sammen med andre, så føler jeg det givende på grund af fællesskabet omkring det, og at man bare render rundt og hygger sig og nyder livet.

Det er også derfor at jeg nu har holdt en pause på over halvanden måned, snart 2 måneder.. Skal ha' det optimale ud af den næste gang igen!

Senest rettet af Halose 13 jul 2009 16:22, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
The-Lizardman skrev:
I ved den der - don't worry... be happy - følse :joint:

^ mere skal der vel ikke til? :)

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Jeg skal helst ikke have røget i lang tid inden. Altså gerne have haft en pause på omkring en måned, pga. den utroligt meget bedre skævert man så får!
Derudover skal jeg starte ud med at tænde jointen udenfor, og derfor er det en selvfølge at der skal være solskin udenfor, og klar, blå himmel.

Et stenkast fra hvor jeg bor, er der en masse flot natur og åbne vidder, og en mark med en bakke for enden med en bænk, hvor der er udsigt over hele søen, hvor man sidder rigtig hævet over det hele, og der er panorama ud over hele byen. Det er det optimale sted for mig at få en opturskoger på, hvis solen står højt osv. Det er virkelig flot deroppe!

Wooaw det lyder nice :D invitere du ikke nogle af gutterne og guttinerne her fra psy med på skovtur en dag så :) ? Så tar vi god musik med, mad, og en masse haaaze :mrgreen:

TicTac skrev:
^ mere skal der vel ikke til? :)

Altså .. hvis jeg har mennesker omrking mig jeg elsker eller holder meget af, solen skinder, jeg har go slasker i blodet, og nogle bajere, såå.. ja.. så er jeg stort set lykkelig :)

Men som der blev nævnt tidligere af Halose kan en lang pause med det grønne stads gøre unerværker !
Det er der jeg blir optimal lam.. en pause på 30 - 50 dages tid - og så et bonghoved med en 120 kr tjald ( eller bedre ) fra staden.. det er den ultimative lammert... hehe.. det ska lige siges man godt kan få det lidt underligt.. det meget sjællendt jeg bliver dårlig, har kun prøvet det 2 gange, den ene gang var det et nikotinchok fra bong, og den anden gang var efter et langt stop og så psycho slasker tjald på bong..

Jeg følte jeg svævede ned igennem sengen og blev nød til at rejse mig op flere gange.. fik det underligt.. men bedre efter en tår sodavand :) men ja.. det kan give grumme/nice skæverter efter en pause.. selv på normal / standardt tjald..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Helst når jeg kan ryge min bong sammen med vennerne, stene en rygere film hører noget bob eller bare danskrap. Men hvis det skal være den ultimative så er det ind på chrissen med nogle venner, gerne helst lige ryge en joint inden man hopper på toget. Også når man kommer frem, er det bare at finde en rigtig god skunk joint og hvis det ikke kan lade sig gøre så køber man bare en joint til 120 kr, som man så kan ryge imens man går og kigger på divs boder med en masse dejlig tjald !!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

The-Lizardman skrev:
Wooaw det lyder nice :D invitere du ikke nogle af gutterne og guttinerne her fra psy med på skovtur en dag så :) ? Så tar vi god musik med, mad, og en masse haaaze :mrgreen:

Hehe, det kunne da være hyggeligt. Min næste plan er at tage derhen på shrooms. Det skal bare være lidt tidligere på dagen, da jeg ikke er den eneste der synes det er et smukt sted. Har ikke noget imod at hilse på et par mennesker i mit svampetrip, men de skal bare bære over med at jeg ligger og vrider mig og griner i græsset :).

The-Lizardman skrev:
Men som der blev nævnt tidligere af Halose kan en lang pause med det grønne stads gøre unerværker !

Ja, den pause er altså essentiel i ens søgen på den ultimative opturskoger!

Nårh ja, en ting mere: De ovennævnte kriterier opfyldt, men læg en god forelskelse oveni.. Så kan man altså snakke om ekstrem ekstase!

Medlem
Brugeravatar

Citat:
Nårh ja, en ting mere: De ovennævnte kriterier opfyldt, men læg en god forelskelse oveni.. Så kan man altså snakke om ekstrem ekstase!

Hmm ja.. medmindre det hele går grusomt i lort midt i forelskelsen- prøvede jeg sidste sommer.. fuck det gjorde ondt.. og tjald hjalp narda og gjorde det ( som man ka regne ud ) bare indu værre

sorry off topic

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

The-Lizardman skrev:
Citat:

Hmm ja.. medmindre det hele går grusomt i lort midt i forelskelsen- prøvede jeg sidste sommer.. fuck det gjorde ondt.. og tjald hjalp narda og gjorde det ( som man ka regne ud ) bare indu værre

sorry off topic

Jeg tænker selvfølgelig på at du evt. har mødt en sød pige eller noget, i er lige begyndt at ses, og hun fylder dine tanker rigtig meget..

Det skal jo være en forelskelse der er igang, imens du er skæv..

Så medmindre hun ringer midt i din solskinsskævert og siger at hun ikke vil ha' noget med dig at gøre, så forstår jeg ikke helt hvad du mener :) ?

Medlem

men

Senest rettet af BryGs 11 aug 2009 11:57, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her
Jeg oplever altid, at meget bevidst dybe og fulde åndedrag kombineret med tilbageholdning af åndedrættet intensiverer min skævert. Det giver mig også en tydelig forstærkelse af den kropslige del af rusen. - Mest fremherskende er en meget behagelig, kriblende varme omkring brystet. I ædruelig tilstand kan man også mærke et let tryk i brystet ved tilbageholdning af meget luft over et stykke tid, men når jeg er skæv, er den følelse meget mere tydelig og behagelig.

Medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
The-Lizardman skrev:
Citat:

sorry off topic

Jeg tænker selvfølgelig på at du evt. har mødt en sød pige eller noget, i er lige begyndt at ses, og hun fylder dine tanker rigtig meget..

Det skal jo være en forelskelse der er igang, imens du er skæv..

Så medmindre hun ringer midt i din solskinsskævert og siger at hun ikke vil ha' noget med dig at gøre, så forstår jeg ikke helt hvad du mener :) ?

Altså.. jeg ved godt hvad du mener.. og kender følsen så godt.. og savner den så meget..
Men det var kun med en pige altså.. jeg ved godt der kommer en ny, men der skete så grufulde ting der sendte mig på " gakgak huset " osv.. var selfmordstruet, truet andre med at slå dem ihej osv, og ville også gøre det... Lægerne mener jeg reageret som jeg gjorde pga hashen.. jeg mener det var et knust hjerte, og det kan gøre enhvær syg..
Især fordi jeg er helt sikker på det er den første pige jeg nogensinde har elsket..

OG DER ! :- ) kan vi tale om en god rus...
At sidde i sin skævert og kigge på pigen man er 100 % sikker på er den rette.. man ved man elsker hende, og man er så stolt over at hun bare har været din, bare for en stund... at ryge sig skæv med hende inden sex, og ryge sig skæv inden et sjovt afsnit af et eller andet man begge godt kan li i fjernsynet.. det er det bedste i verdenen... og jeg ville sælge min sjæl til djævlen for at kunne opleve det igen.. også selv om der skete meget uheldige ting.. det var det værd :oops:

Billede

Medlem

måske s

Senest rettet af BryGs 25 okt 2009 15:38, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

BryGs skrev:
måske skulle du finde dig en dame der ik ryger fede, så du kunne komme ud af dit hashmisbrug? Det virker de første 3-4 måneder, så får man tilgengæld lyst til at ryge endnu mere :o

Hun røg nu ikke så meget- kun i weekenderne..
Og det samme gjorde jeg for jeg stoppede for hendes skyld - og røg kun når hun røg..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

-slettet-

Senest rettet af Halose 26 jul 2009 12:05, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Laver en jord/snehugger alt efter årstiden. Så skal man lave et stort trodemix med det bedste man kan få sammen med vennerne. Så skal den ene holde den andens ben, som skal ryge, så man står på hænder, eller faktisk i trillebør stilling. Det works.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hel klart sådan her:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 20#p381110

Medlem
Brugeravatar

Ikke have røget den brede i 3-4 dage. Spist nok og drukket i løbet af dagen.
Motioneret (kan godt finde på at spurte bare for at få olien og de sidste 10 prince ud af lungerne, føj :| )
Skovbryn med solnedgang og en kold carlsberg til.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fwe
TicTac skrev:
Mht til film og musik - foretrækker jeg noget god psy - især progressive når jeg er skæv! :D (derved ikke sagt film ikke er godt mens man ryger - men man får bare set så meget lort, og kan ikke huske den bagefter alligevel) HVORNÅR HAR JEG FRI FRA JOB! :D

BIG TIME JA! .. man kan alligevel overhovede ikke forstå hvad de siger ? :joint:

But anyways så ved jeg, jeg ivertifalde skal have noget og æde!
fx. chips, popcorn, :D
og noget godt musik og så prikken over i´et være sammen med kæresten for et kys/andet når man er skæv er toppen!
altså på samme måde som den gode del "The-Lizardman" beskriver det ..(:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]