DonPedro skrev:
Hej plante og frø samlere,
Jeg er lidt ny til dette, selvom min interesse har kredset om bevidsthedsudvidelse og udvikling i mange år, er det først nu jeg er klar, og går 100% ind for at hallucinogener er vejen til dette.
Det kunne være fedt hvis nogle af jer kunne pege mig i den rigtige retning. Mht. flg.:
* Er det muligt at importerer en/et par, stiklinger af Salvia Divinorum - og faktisk have en seriøs chance for at modtage den?
* Findes der overhovedet nogle webshops som tilbyder forsendelser af etnobotaniske stiklinger(salvia)? (som også har en god troværdighed som leverandør?)
* Findes der nogle trossamfund eller samlere i Danmark, der har Salvia som deres sakramente(hellig urt) som må dyrke den? Hvad med Sharmaner?
* Må man dyrke den i forskningsøjemed?
* Hvor kan man eventuelt opdrive en stikling til forskning/eller religiøs samlerobjekt?
For som i ved, har alle frie mennesker ret til at danne forening, eller danne et samfund med dets egent moralske, etiske og religiøse codex.
NB! Det er min opfattelse, at det danske samfund, ikke har hjemmel til at forbyde af et "Religiøst-samfund"/eller en "sammenslutning af frie mænd og kvinder", at udøver deres frie ret til ytringsfrihed og religion. (Dette fremgår også klart af FN's menneskerettighedserklæring, de første 5 afsnit mener jeg det er).
Uanset hvad, så kunne jeg være interesseret i en stikling af Salvia Divinorum, og også kontakt til andre der kunne have interesse i at undersøge mulighederne for at danne et "samfund" baseret på retten til fri spirituel søgen og tilbedelse, beskyttelse og dyrkning af udvalgte hellige planter : )
Jeg høre gerne fra interesserede.
tak for din tid.
'
* Er det muligt at importerer en/et par, stiklinger af Salvia Divinorum - og faktisk have en seriøs chance for at modtage den?
Ja.
* Findes der overhovedet nogle webshops som tilbyder forsendelser af etnobotaniske stiklinger(salvia)? (som også har en god troværdighed som leverandør?)
Ja.
* Findes der nogle trossamfund eller samlere i Danmark, der har Salvia som deres sakramente(hellig urt) som må dyrke den? Hvad med Sharmaner?
Nej.
* Må man dyrke den i forskningsøjemed?
Ja, med speciel tilladelse, denne er dog umulig at få fat i for menig mand.
* Hvor kan man eventuelt opdrive en stikling til forskning/eller religiøs samlerobjekt?
Psychedelia er ikke til anskaffelse af rusmidler, hvordan du finder dit narko, er dit eget problem.