Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ingredienser

1 kop fint formalet ren Cannabis (hash, pot, skunk, cannabinol, ren THC, osv.)
1 kop mel
1 kop vand
1 tsk bagepulver
1 spsk kakaopulver
5 spsk smør (IKKE margarine!)
½ kop sukker

Instruktioner

1. 5 spsk smør skal smeltes i en gryde sammen med Cannabis'en, husk at blande Cannabis'en ned i små mængder af gangen, stille og roligt. Smelt og bland sammen ved en lav grad, og husk at røre rundt i det.
2. Sæt ovnen til 200º grader.
3. Hæld det smeltede smør i en skål sammen med sukker, og begynd med at røre rundt indtil de er blevet kombineret sammen.
4. Tilføj mel, bagepulver, og kakaopulver og kombinere med små mængder vand, indtil dejen er jævn. Der kan tilføjes andre ingredienser, som f.eks. vanilje, blåbær, og andet guf..
5. Hæld dejen ned i en bageform/bakke, og lad den stå i ovnen og bage i ca. 15-20 minutter, eller indtil den ser ud til at være færdig.
6. Tag ud fra ovnen, og lad den køle ned.

Indtagelse

Overdosering kan let forekomme ved indtagelse af denne kage, og hvis man ikke er parat til en visuel/hallucinogen oplevelse, kan det godt blive ubehageligt.

Efter du har konsumeret kagen, vil der gå ca. 30-40 minutter før virkningen finder sted.

BON APETIT!

Senest rettet af Kashmir2200 07 aug 2009 14:36, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for opskriften, skal prøves en dag :D

Men du siger du tager en hel kop malet cannabis?
Dvs. du bare fylder en kop med bus og knuser dem?
Personligt vil jeg nok hellere bruge hampesmør, i stedet for at have alle de plantedele i kagen.

Dedikeret medlem

Hvorfor ikke margarine? :o Det virker da også...

Junior medlem

1# Efter man har blandet Cannabis'en sammen med smøret, kan man tage et stykke sølvpapir og lave en masse små huller i bunden af det, og derefter lægge en si i bunden af sølvpapiret, derefter kan man hælde hampsmøret ned i kagen uden der kommer uønskede rester med =)

2# THC skal bindes/kombineres sammen med fedt, og da margarine ikke har et særligt stort fedt indhold, er det bedst at bruge smør ;)

Medlem

"overdosering" hmm, jeg synes nu visuals er et plus ved den orale metode :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Men hvorfor ikke bare bruge bruge hash iforhold til hvor mange doser der skal være i kagen også derefter skære kagen ud i så mange stykker. F.eks. 0,25 g i hver stykke. Hvis man vil gøre ti mennesker skæve putter du 2,5 gram hash i smøren smelter det sammen og blander det godt ind i kagen. Nå kagen er færdig bagt skærer du den ud i 10 stykker og du kan blive skæv 10 gange. Nogle vil sikkert have en højere dosis men brugte bare denne som eksempel. Personligt syntes jeg ihvertfald en hel kop hash eller skunk lyder af rigtig meget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Lyder rigtig lækkert! det må jeg jo prøve en dag jeg også lige skal ha noget guld kakao, til min bong.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
AltRygende skrev:
Lyder rigtig lækkert! det må jeg jo prøve en dag jeg også lige skal ha noget guld kakao, til min bong.

Fuck man. Det sidste der skal jeg altså også prøve. Eller måske pot chai. Den tanke har aldrig strejfet mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]