Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 08:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 16 aug 2009 13:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
storken skrev:
nu er jeg ikke den store opium ekspert, men er 8 poppies ikke en ret stor dosis? :shock: plejer man ikke at sige at en klump på størrelse med et tændstikshoved er en fin dosis, og er der ikke en del mere opium i 8 hoveder, end hvad der svarer til et tændstikshoved?


Jeg kender ikke koncentrationerne på de aktive indholdsstoffer, men ud fra effekten at bedømme, så ramte jeg den ønskede dosis. For 3 uger siden prøvede jeg med et afkog på 5 hoveder - der var effekt, men som den lamfighter man jo er født som, så skulle effektens intensitet optimeres - so it was...

Formålet var at slappe af og nyde effekten, hvilket også blev gjort, da kvalmen meldte sig hver gang jeg stod op i mere end nogle minutters tid. Men når jeg så lagde mig ned og relaxede, så var det en uovertruffen dejlig virkning - det var så den lørdag :lol:

Den oprindelige plan var at prøve at ryge noget af det, men en stemme i mit hovede sagde, at jeg havde alt for lav kvalitet, til at gide at belemre lungerne med det. Jeg tror ikke at jeg har fået indtaget meget mere, end hvad der er i en enkelt poppy, såfremt jeg skulle nøjes med en klump på størrelse med et tændstikshovede - det skulle jeg mene er for lidt, men har også en sparsom viden på det område...men har dog lært at oral indtagelse kan vare i særdeles mange timer, hvorfor jeg nok alligevel ikke gider at beskæftige mig med at ryge det for eftertiden, når jeg en sjælden gang imellem skal nyde en afslapper.

Man bliver da helt euforisk af at have sovet igennem :D lidt bonget oven i hatten er man da, men så intet mere...ingen kvalme og har allerede lagt en stor lort i dag - altså ingen forstoppelse, selv oven på denne go´e dosis.

Det er nu meget rart at have lidt ekstrakt liggende, hvis man lige kan plukke et lille døgn ud af sin kalender hehe...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team