pialena skrev:
Tak for din belæring så meget ved jeg slet ikke om hashen som piller, har bare hørt at mange er blevet hjulpet med dem. Og vi bagte småkager en rum tid og det hjalp på mange ting, det er jo ikke fordi det tager smerterne men du tænker på en masse andet og "glemmer" at du har smerter, men desværre efter et par måneder fik vi det begge dårligt med kagerne, følte at alle kunne læse mine tanker og at jeg føte mig forfulgt og det er ikke rart. Vi har også prøvet at ryge det med samme virkning.
Jeg kan tilføje, at hash indtaget oralt er mere psykedelisk i natur, mere "trippy", da du omsætter hashens THC til en mere psykoaktiv form i din lever. Det sker i højere grad fordi spist hash altid giver leveren første ret til at begynde sin metabolisme af stoffet. Ryger man bliver stoffet fragtet mere direkte til hjernen.
pialena skrev:
Jeg troede faktisk kun at i pilleform var der kun det stof som gør at man bliver afslappet og derved kan det smertestillende virke bedre, for kommer nok ikke uden om at den metadon jeg får tager toppen af mine smerter....
Ja, heh, det er nærmest det omvendte, da det er 100% rent delta-9 THC, der er i pillerne med alle de klasiske sløvende/afslappende/angstdæmpende taget ud.
pialena skrev:
Min mand får en masse morfin kan desværre ikke tåle metadon, men jo ligegyldigt hvad min mand bliver afhængig af, vil bare hjælpe ham til at hans sidste tid bliver så god som muligt.. Jeg kan snart ikke klare at se ham lide mere, vi ender snart på hospice og det er det sidste han vil, men desværre fordi jeg heller ikke er rask må det blive sådan i den sidste ende.
MDMA eller metylon kunne måske give en fin, sidste oplevelse, hvis det var.