Dxz skrev:
det var det svar jeg ville høre
og hader std forde en gange fik jeg noget med bildæk i :O
hva gøre flok ik for penge nu om dag :/ det er skidet, de skulle ha smæk med en neger dillo !

men ja du kan trække på hash og skunk

men hvorfor ikke bare købe det ?

hved godt i er noge hadymensker her ende , sys bare det der med af flyder gas i fasker er lidt halv frai

kender en der gik gladt for

og det sage BANG ! sade ende i stuen og hørt det :/
men han kom ik noget til ude over hvors skunk / noll var og ALT i køkket :'(
Med en lille smule fornuft er det ikke farligt. Kun farligt for folk, som ikke ved hvad de laver. Længere er den ikke
En "ryger" kan være langt mere vammel end en standard. Jeg har selv ekstraheret lækker nol fra standard - dog med et ringe udbytte, hvilket er forventeligt.
Jeg har også trukket ca. 2g "nol" fra en "ryger"klump på ca. 5g. Men den her nol var absolut ikke ren, men spiket med andre olier/bindemidler...fy for s....
Så fordi man står med en blød "bobler", er det ikke altid nødvendigvis kvalitetsrøg - og da slet ikke fra gadesalget i København i disse tider, selvom situationen er langt bedre nu, end for blot ét år siden!!!
Jeg har selv haft fingrene i en "ryger", som lugtede af brændt gummi. Sådan en ryger kan være meget svær at ekstrahere godt produkt fra vha. gængse ekstraktionsmetoder! Jeg ville ikke engang donere sådan en klump til en fattig, hjemløs stakkel som ligger søvnløs på Hovedbanegården en aften i januar!