Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 19:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

har nogle planter stående og jeg har ik mer røg og der er intet at finde nogen steder :) kan jeg ik bare lige tage en gren af og ryge det ligesom i de der neger film og sådan ? er lidt lige glad hvordan det smager skal bare være basked :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Lorten likes this

:sucks:

Moderator
Brugeravatar

Planterne laver først guf i blomstrinsperioden. :)

Medlem
Brugeravatar

mener du om du vil ryge det vådt/fugtigt friskt eller
mener du om du vil ryge planten når den er ung eller halvfærdig frisk?

Medlem

der er massere gode skud på dem :) de 5 uger blomst men fandt noget ryger så lod planterne stå hah ;)
tænkte jeg ku da sagtens lige tage et par skud og ryge og blive lidt skæv :P er sikker på jeg ik er den eneste der har haft de tanker når man virkelig var i nød :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
trippolai skrev:
tænkte jeg ku da sagtens lige tage et par skud og ryge og blive lidt skæv :P er sikker på jeg ik er den eneste der har haft de tanker når man virkelig var i nød :P

Lige præcis. Har jeg også selv gjord engang:)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har en kammerat der ryger det friskt på bong. Noget med at det jo var derfor mayaindianerne omfandt bongen. Skæv bliver han ihvertfald.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

haha helt sikkert :) hehe har næsten lyst til en smags prøve alligevel :p kan ik vente den måneds tid haha:D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
du kan lyn tørre det i en ovn vist... men det skulle smage af LORT

Moderator
Brugeravatar

trippolai skrev:
haha helt sikkert :) hehe har næsten lyst til en smags prøve alligevel :p kan ik vente den måneds tid haha:D

Det er nu godt givet ud! Synd at ryge halvpotent umoden skunk, når samme skunk i stedet kunne være lækkert kraftigt modent skunk.

Det sagt skal du nok kunne blive skæv på det, men hvis det ikke tørres ordentligt vil det smage meget ubehageligt som Soma Juice er inde på, eftersom klorofyl ikke ligefrem er det najseste at fylde sine lunger med.

Junior medlem

du kan snildt varme det på radiatoren - skal dog op på 4-5+. det tager ikke mere end et par timer og resultatet bliver faktisk okay.

Dedikeret medlem

Hvad med at benytte muligheden til at holde en pause med det. Jeg ville ihvertfald spørge migselv "Er du virkeligt så hash-o-manisk, at du ikke kan leve uden at være skæv?"

:)

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
Fafler skrev:
Jeg har en kammerat der ryger det friskt på bong. Noget med at det jo var derfor mayaindianerne omfandt bongen. Skæv bliver han ihvertfald.

mayaerne har IKKE opfundet bongen. hamp kom først til amerika med columbus! kineserne har opfundet bongen til at ryge opium på!

Medlem
Brugeravatar

der er en proces kaldet rubbing du kan bruge ved dog ik om dine planter er egnet til det nu!
men du kan læse mere om det inde på Hash-guiden under charas

Medlem
Brugeravatar

Anyways eneste jeg lige kan komme i tanke om der skulle være dårligt ved det (ud over at det er meget bedre at høste og cure det ordentligt) er chlorofyl indhold om det er giftigt.

"Drs. Hughes and Latner, from their experiment using oral doses of pure and crude chlorophyll, discovered that very small doses of pure chlorophyll exerted a favorable effect on blood regeneration. However, in large doses, it seemed to be toxic to the bone marrow. In the case of crude chlorophyll, large doses exerted a favorable effect on hemoglobin regeneration. It seems, therefore, that there is some factor in the crude chlorophyll which counteracts the toxic effects of pure chlorophyll."

Så, i små mængder er det godt, store mængder skidt, så hvis man ryger det friskt en gang imellem er muligvis en god ting :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg prøvede lige at ryge det friskt da jeg tænkte på denne post og jeg må indrømme at jeg ikke syntes det smager forfærdeligt? Fik et nice head high da jeg plukkede et mælkehvidt skud! ingen tvivl om at det smager bedre tørret - men jeg syntes det smager bedre end lyntørret!

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg lyntørrede noget med min varmeblæser, 3 planter faktisk, det blev halvfugtig pot der ike brændte ordentligt og som man ikke blev skæv af. Du må bare have nok ryger en anden gang, jeg har f.eks. 55 gram kashmir hash liggende. MEGET bedre end dårligt tørret/curret pot! hehe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]