Arthur Spooner skrev:
Når du nuldre til din pind, så lav hash klumperne til små flader. Altså, du trykke dem flade imellem fingrene. Det gør så at de ikke springer. Du kender sikkert godt når der er et hash nol fra pinden der ryger ud og ligger og brænder på gulvet etc. Hvis du har nuldret dem i flader, undgår du dette.
Mht. at jointen brænder skæv, inden du fyrer op, tager du pinden i munden og fugter den hele vejen rundt. Dette resultere i at den brænder langsomt og ikke så skævt. Ellers som g-g skriver, kom lidt spyt på din finger, og smør det på den side hvor jointen er brændt mest ned. Også hjælper det jo altid, at du suger stille og roligt, og kun tager 1 hvæs af gangen, og derefter lige giver den nogle sekunder.
Jeg har sikkert formuleret det rigtigt skidt da jeg ikke er helt ædru pt, men jeg håber du forstår hvad jeg mener. Det er kunst at kunne rulle og ryge en ordenlig pind, når du har lært det bliver det 10 gange dejligere.
Da jeg første gang fik dette af vide fra en meget erfaren ryger jeg kender, var jeg også lidt skeptisk.. Og da jeg de første gange selv skulle prøve, gik det heller ikke som forventet. Men hvis du bruger denne metode og lære den ordenligt bliver du rigtig glad for den.
Tak

jeg skal altså fugte omkring der hvor jeg fyrer op for den
hmm jeg har sgu aldrig været ude for noget med at hashen skulle falde på ggulvet ?