Det er meget vigtigt at i fjerner den yderste bløde skald. Rens derefter frøene i vand evt. med en tandbørste.
Når det er gjort, så knus dem til pulver.
De fleste af de farlige S9 giftstoffer sidder i den yderste bløde skald. (har jeg altid fået atvide)
4-5 frø lyder som en fornuftig startdosis. Jeg startede selv ud med 6 stk.
Jeg har selv taget doser på 6, 9 og 13 frø. Har aldrig ekstraheret, men altid brugt indianermetoden. + har altid kombineret med store mængder hash.
6 frø, ingen visuelle effekter, et middelkraftigt tankespind, ingen bodyload.
9 frø, få visuelle effekter, kraftigt tankespind, meget lidt kvalme.
13 frø, dejlige kraftige visuals, alt for kraftigt tankespind, overvældende kvalme.
Jeg har aldrig kastet op på LSA, men mange af mine venner har. Selv ved små doser. Så hav en brækspand parat bare for en sikkerhedsskyld.
Med hensyn til bivirkninger oplever mange inkl. mig selv at man får en underlig fornemmelse i benene, i forbindelse med bodyload. Jeg vil ikke kalde det muskelspændinger men nærmere en rastløs strammende fornemmelse.
Flower power!!

#Edit: Havde lige endnu et trip på 6 frø. Hvilket resulterede i meget kraftige CEV's og få ansigts fuck-ups (OEV's). De visuelle effekter var næsten ligeså tydelige som mit trip på 13 frø. Det varede dog heldigvis ikke i lige så lang tid.

Jeg har altid troet at der var stryknin i HBWR. Men ja, der findes ikke meget brugbar information om disse snerler.
I en Terrence McKenna lydoptagelse jeg har på min pc, siger han at dem der sælger frøene har døbbet frøene i giftstoffer, for at undgå at folk spiser dem. Det var dog MG der var tale om her. Så det ser da ud til at der er mange der har deres egen teori om hvorfor bivirkningerne finder sted.