Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psy!
Jeg har bestilt babywoodrose seeds før fra Ethnoplanet.
Jeg kan nu se man andre steder på nettet kan få 500 frø for samme pris som 10 på ethnoplanet. Plus porto selvfølgelig.
Der er mange engelske headshops hvor de sealger dem utroligt billigt i forhold til de danske sider.

Så mit spørgsmål lyder, er kvaliteten af disse frø bare af H til?
Vil man få mere ud af at lave ekstrakt på 500 istedet for 10 fra ethnoplanet?

crUnk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Kvaliteten afhænger meget af hvor frøene kommer fra i verden, fik engang nogen HBWR fra pakistan, var nærrig og de var 1.5 EU billigere end de normale frø, men skallen på de frø...!! Det var da virkelig et helved, sad og skrabe med en kniv i flere timer, ikke nok med at frøene var mindre end "gode frø", derudover så var skallen på frøene så sindsyg hård at det virkelig tog mange timer at lave klar til et trip, første gang spiste jeg 9 af de frø, ingen effekt. Anden gang spiser jeg 11, stadig ingen effekt. Så beslutter jeg mig så for at drage ned i den lokale headshop, hvor jeg får 10 frø for 100, han sagde at den anbefalede dose fra hans leverandør var 3-4 frø, så han mente at 5-6 burde kunne gøre tricket. Jeg tænker sådan lidt, ja ja ;)..
Men får så spist 9 af de her frø, og fuuuck der kom mange farver :D
Et par af mine venner som skulle introduceres til psykedelia fik henholdsvis 5 og 6, og de sagde at det var den helt perfekte dose og at trippet var utrolig nemt at styre osv. Så alt hvad du kan gøre er at prøve dig frem, ethno er en meget meget dyr hjemmeside, en anden gang ville jeg anbefale dig at bestille det hjem fra en udenlansk hjemmeside, dog inden for EU ;)

Edit: Frøene fra headshoppen blev solgt som højpotente frø :)

Medlem

Skou skrev:
Kvaliteten afhænger meget af hvor frøene kommer fra i verden, fik engang nogen HBWR fra pakistan, var nærrig og de var 1.5 EU billigere end de normale frø, men skallen på de frø...!! Det var da virkelig et helved, sad og skrabe med en kniv i flere timer, ikke nok med at frøene var mindre end "gode frø", derudover så var skallen på frøene så sindsyg hård at det virkelig tog mange timer at lave klar til et trip, første gang spiste jeg 9 af de frø, ingen effekt. Anden gang spiser jeg 11, stadig ingen effekt. Så beslutter jeg mig så for at drage ned i den lokale headshop, hvor jeg får 10 frø for 100, han sagde at den anbefalede dose fra hans leverandør var 3-4 frø, så han mente at 5-6 burde kunne gøre tricket. Jeg tænker sådan lidt, ja ja ;)..
Men får så spist 9 af de her frø, og fuuuck der kom mange farver :D
Et par af mine venner som skulle introduceres til psykedelia fik henholdsvis 5 og 6, og de sagde at det var den helt perfekte dose og at trippet var utrolig nemt at styre osv. Så alt hvad du kan gøre er at prøve dig frem, ethno er en meget meget dyr hjemmeside, en anden gang ville jeg anbefale dig at bestille det hjem fra en udenlansk hjemmeside, dog inden for EU ;)

Edit: Frøene fra headshoppen blev solgt som højpotente frø :)

Jeg forstår - det er altid bedst at satse på kvalitet :wink:
Jeg har før spist 10 frø fra ethnoplanet uden den store virkning, ud over lidt bræk.
Så vil prøve lykken med ekstrakt den her gang.

Det gør vel ikke noget at skallen er lidt størrere når jeg har tænkt mig at bruge de 500 frø til at lave ekstrakt på?
Jeg kunne forstille mig at der ville komme langt mere ekstrakt af de 500 end de 10 fra ethnoplanet?

Normalt plejer jeg også at satse på kvalitet istedet for kvantitet.

Og headshoppen er inden for EU's grænser. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]